481 Acces Denied via auth server melding
Moderator: Moderator Team
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 28 jul 2015, 00:18
- Usenet: Hitnews
- Internet: Ziggo
481 Acces Denied via auth server melding
Op de pc met windows 8 werkt spotnet perfect. De andere PC met windows 10 werkte spotnet ook goed tot ik de melding kreeg: Programma too old.
Spotnet startte wel op en werd bij gewerkt maar ik kon niet in het programma komen.
Daarop spotnet verwijderd en de laatste versie 2.00105 geÏnstalleerd.
Heb me aangemeld bij spotnet met de provider Hitnews en als ik daarna "verbinden" activeer krijg ik de melding:
481 Acces Denied via auth Server (481)
Defender is uitgeschakeld en de firewall uitschakelen helpt ook niet.
Hopelijk heeft u een oplossing mijn e-mail adres is:
Spotnet startte wel op en werd bij gewerkt maar ik kon niet in het programma komen.
Daarop spotnet verwijderd en de laatste versie 2.00105 geÏnstalleerd.
Heb me aangemeld bij spotnet met de provider Hitnews en als ik daarna "verbinden" activeer krijg ik de melding:
481 Acces Denied via auth Server (481)
Defender is uitgeschakeld en de firewall uitschakelen helpt ook niet.
Hopelijk heeft u een oplossing mijn e-mail adres is:
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1862
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Re: 481 Acces Denied via auth server melding
Spotnet V2 heeft een eigen support topic. Zie :
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=7386
Intussen : probeer met het spotnet removal tools spotnet volledig te verwijderen (spotnet removal tool, zie mijn onderschrift).
Installeer dan de laatste versie 2.0.0.172
Je email adres hier kun je beter verwijderen, op deze manier ben je lucratief voor spammers.
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=7386
Intussen : probeer met het spotnet removal tools spotnet volledig te verwijderen (spotnet removal tool, zie mijn onderschrift).
Installeer dan de laatste versie 2.0.0.172
Je email adres hier kun je beter verwijderen, op deze manier ben je lucratief voor spammers.