481 Acces Denied via auth server melding

Al je vragen over modem/router instellingen, bekabeling, usersettings, mail instellingen, modem activatie procedures enz enz, kan je hier stellen.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
GuusD
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2015, 00:18
Answers: 0
Usenet: Hitnews
Internet: Ziggo

481 Acces Denied via auth server melding

#1

Bericht door GuusD »

Op de pc met windows 8 werkt spotnet perfect. De andere PC met windows 10 werkte spotnet ook goed tot ik de melding kreeg: Programma too old.
Spotnet startte wel op en werd bij gewerkt maar ik kon niet in het programma komen.
Daarop spotnet verwijderd en de laatste versie 2.00105 geÏnstalleerd.
Heb me aangemeld bij spotnet met de provider Hitnews en als ik daarna "verbinden" activeer krijg ik de melding:
481 Acces Denied via auth Server (481)
Defender is uitgeschakeld en de firewall uitschakelen helpt ook niet.
Hopelijk heeft u een oplossing mijn e-mail adres is:
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1862
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Answers: 0

Re: 481 Acces Denied via auth server melding

#2

Bericht door mesa57 »

Spotnet V2 heeft een eigen support topic. Zie :
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=7386

Intussen : probeer met het spotnet removal tools spotnet volledig te verwijderen (spotnet removal tool, zie mijn onderschrift).
Installeer dan de laatste versie 2.0.0.172
Je email adres hier kun je beter verwijderen, op deze manier ben je lucratief voor spammers.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer