Signature: van welke factor(en) is deze afhankelijk?

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
xZx
Answers: 0
Usenet: Easyusenet+Cheapnews

Signature: van welke factor(en) is deze afhankelijk?

Bericht door xZx »

Ik plaatste zojuist twee spots, waarvan ik er bij een de bekende handtekening melding kreeg, de andere spot opende gewoon. Ik heb de 'foute' spot opnieuw aangemeld en die opende ook.

Nu vraag ik me dan toch af waar zo'n signature precies afhankelijk van is? Heeft de spotter dan gewoon een fout gemaakt tijdens het invullen? Of reageert de server die de signature uitdeelt zo nu en dan niet goed?
Als de fout bij de spotter ligt, zou ik graag willen weten waarop precies te letten, het is toch een wat tijdrovend klusje als je een spot hierdoor 2x moet aanmelden :|

Zou het misschien komen doordat deze spot vrij veel tekst bevatte? (daarom heb ik de tweede spot iets ingekort). Gewoon een hersenspinsel... :)

Ep Woody
Leeftijd: 41

Re: Signature: van welke factor(en) is deze afhankelijk?

Bericht door Ep Woody »

De handtekening wordt gemaakt aan de hand van je invoer, in combinatie met een speciale code. Wat een mogelijkheid zou kunnen zijn, is dat er een wat speciale tekens in zitten, waardoor het maken van de handtekening fout ging.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

gerstr

Bericht door gerstr »

ja - we hebben daar meerdere voorbeelden van gezien.

check ook even dit draadje met wat meer uitleg over hoe het werkt: viewtopic.php?f=3&t=52&p=441&hilit=digi ... ening#p441

Topicstarter
xZx
Usenet: Easyusenet+Cheapnews

Bericht door xZx »

Thanks voor de antwoorden :) .

@gerstr: voordat ik deze vraag plaatste, had ik idd al hierop gezocht en ben dit stukje ook tegengekomen, er staat alleen niet bij naar welke factoren dan gekeken wordt, op het moment dat zo'n signature wordt 'aangemaakt', hier was ik juist nieuwsgierig naar, vooral ook dat ik (en andere spotters) hiermee rekening kan houden bij het plaatsen van een spot ;) .

@Ep Woody: ik zal hier eens op letten bij volgende spots ;) .

gerstr

Bericht door gerstr »

top dat er steeds meer mensen ook zoeken op dit forum :idea:

gerstr

Bericht door gerstr »

dit topic wordt gesloten ivm beheersbaarheid forum

niet eens met het slotje?, stuur even een pb naar me
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer