Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Anjaxs
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2014, 21:10
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

#211

Bericht door Anjaxs »

Hetzelfde bij mij.
Geen nieuwe spots meer vanaf 20 januari 2016 14.39 uur
Internetprovider Ziggo.
Payserver Sunnyusenet.
Spotnet versie 2.0.0.158.
Downloaden van oude spots lukt wel.

Gr. Anja

cormar
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 mar 2011, 14:44
Answers: 0

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

#212

Bericht door cormar »

hi , ik ben de antwoorden van sunnyusenet zat. ik zit nu bij eweka en alles loopt normaal. abo voor een maand en kijken hoe het bevalt , maar slechter kan niet.
Gebruikersavatar

Knopie88
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 mar 2011, 13:55
Answers: 0

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

#213

Bericht door Knopie88 »

Ben juist weggegaan bij Eweka omdat er veel bestanden niet compleet waren. Echt heel veel.

fons716
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 feb 2011, 16:14
Answers: 0

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

#214

Bericht door fons716 »

Gratis account van tweaknews aangemaakt en hij update weer.

mustang67
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2016, 22:14
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

#215

Bericht door mustang67 »

Bij mij werkt spotnet ook niet meer bij sunnyusenet v2.0.0.158 :slecht:

meervander
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2016, 11:55
Answers: 0
Usenet: sunny usenet
Internet: Ziggo

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

#216

Bericht door meervander »

Na 3 emails naar Sunnyusenet dit antwoord:
Geachte klant,

Wij willen u nogmaals mededelen, dat dit een probleem is van Spot-Net. Let op: Spotnet is niet van ons. Onze service is aan geen enkel programma verbonden.

Bovendien kunnen wij u mededelen, dat onze service wel met andere news clients werkt. Wij willen u nogmaals vragen of u een ander news client kunt proberen.

N.B. houd er alsjeblieft rekening mee dat wij niet gedetailleerd kunnen helpen om een configuratie te optimaliseren. Wij bieden onze dienst, ons usenet-platform zoals het is. Optimaal gebruik maken van de verbinding is in principe de verantwoordelijkheid van de klant zelf.

Met vriendelijke groeten,

Helaas heb ik betaald tot oktober. Op mijn ziggo news client werkt spotnet wel gewoon dus probleem zit echt bij hun. Ze doen er gewoon niets aan.
Gebruikersavatar

Knopie88
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 mar 2011, 13:55
Answers: 0

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

#217

Bericht door Knopie88 »

@meervander:
Hoe log je in op je ziggo account. Dacht dat ook te doen om de headers daarmee op te halen maat ik krijg een timeout bij het verbinden.
news.ziggo.nl / poort 119/ verbinding auto (heb ook 4 geprobeerd)
Inlognaam : mijn hele ziggo mailadres
wachtwoord: wachtwoord wat daarbij hoort.

Mijn inloggegevens kloppen. Ik kan ermee inloggen op webmail bij ziggo.

soest009
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2016, 21:20
Answers: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

#218

Bericht door soest009 »

Geen problemen ondervonden bij Ziggo, even afwachten wat Sunny doet maar tot dan lekker bij Ziggo de headers slurpen.
Gebruikersavatar

Knopie88
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 mar 2011, 13:55
Answers: 0

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

#219

Bericht door Knopie88 »

Maand accountje genomen bij ExtremeUsenet. Mijn spotnet database is nu aan het bijwerken. :)
Over een maandje kijke ik wel of Sunny het alweer doet. Zo niet.., tja jammer dan.
Gebruikersavatar

Wheaten
Supporter
Berichten: 838
Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
Answers: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Locatie: Brabant
Leeftijd: 110

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

#220

Bericht door Wheaten »

meervander schreef:Na 3 emails naar Sunnyusenet dit antwoord:
Geachte klant,

Wij willen u nogmaals mededelen, dat dit een probleem is van Spot-Net. Let op: Spotnet is niet van ons. Onze service is aan geen enkel programma verbonden.

Bovendien kunnen wij u mededelen, dat onze service wel met andere news clients werkt. Wij willen u nogmaals vragen of u een ander news client kunt proberen.

N.B. houd er alsjeblieft rekening mee dat wij niet gedetailleerd kunnen helpen om een configuratie te optimaliseren. Wij bieden onze dienst, ons usenet-platform zoals het is. Optimaal gebruik maken van de verbinding is in principe de verantwoordelijkheid van de klant zelf.

Met vriendelijke groeten,

Helaas heb ik betaald tot oktober. Op mijn ziggo news client werkt spotnet wel gewoon dus probleem zit echt bij hun. Ze doen er gewoon niets aan.
Wat je hen nog extra kan melden:
Werkt niet met: Oorzaak is dat er geen nieuwe headers komen in groep free.pt.

Kan je ze meteen vragen welke client dan wel werkt :twisted:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer