'Kan NZB niet uitpakken!' foutmelding
Moderator: Moderator Team
-
'Kan NZB niet uitpakken!' foutmelding
Hallo allen,
Ik ben dit probleem pas 1 keer tegengekomen. Als ik op de NZB knop druk (heb bij bewerken ---> downloadknop ---> NZB Opslaan ingesteld) dan krijg ik normaal gesproken de NZB knop op mijn bureaublad. Helemaal top!
Maar: als ik op zoek, en dan de post van Isaac eruit pik met de naam: , en op de download knop druk, krijg ik de foutmelding + geluid: Kan NZB niet uitpakken'.
Wat betekent dit?
Ik ben dit probleem pas 1 keer tegengekomen. Als ik op de NZB knop druk (heb bij bewerken ---> downloadknop ---> NZB Opslaan ingesteld) dan krijg ik normaal gesproken de NZB knop op mijn bureaublad. Helemaal top!
Maar: als ik op zoek, en dan de post van Isaac eruit pik met de naam: , en op de download knop druk, krijg ik de foutmelding + geluid: Kan NZB niet uitpakken'.
Wat betekent dit?
-
- Usenet: IPv6 & Tele2
- Internet: Tele2 @ 20Mb/s
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Re: 'Kan NZB niet uitpakken!' foutmelding
Heb je de laatste versie van Spotnet (1.15.6)?
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
-
Ja, en van de officiële website www.spot-net.nl gedownload.
Lijkt erop dat bestanden met extensie NZB aan een programma zijn verbonden wat jij niet wil (winzip oid). Gebruik je newsleecher oid om te downloaden?
Ik zou gewoon op NZB rechter muis klik - openen met - standaardprogramma selecteren - en daar je programma selecteren wat je wilt gebruiken om NZB verder te processen
Laat maar weten of het werkt
Ik zou gewoon op NZB rechter muis klik - openen met - standaardprogramma selecteren - en daar je programma selecteren wat je wilt gebruiken om NZB verder te processen
Laat maar weten of het werkt
-
Beste Gerstr,
Nee dit werkt niet. Ik heb het wel opnieuw ingesteld, maar alles stond al goed. Het punt is dat het bij alle andere posts wel goed gaat, maar bij die niet. Vandaar het idee het hier te plaatsen. Niet dat die ene post nu zo interessant is, maar het is misschien een foutje in spot-net. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het probleem bij mij ligt, als hij bij andere posts wel werkt
Of ik doe wel wat verkeerd en er is een fix, either way, ik hoor het graag!
Nee dit werkt niet. Ik heb het wel opnieuw ingesteld, maar alles stond al goed. Het punt is dat het bij alle andere posts wel goed gaat, maar bij die niet. Vandaar het idee het hier te plaatsen. Niet dat die ene post nu zo interessant is, maar het is misschien een foutje in spot-net. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het probleem bij mij ligt, als hij bij andere posts wel werkt

Of ik doe wel wat verkeerd en er is een fix, either way, ik hoor het graag!
je hebt gelijk, heb het ook getest en krijg hetzelfde
even op FTD getest en NZB's zijn wel gewoon te vinden
lijkt inderdaad een BUG
even op FTD getest en NZB's zijn wel gewoon te vinden
lijkt inderdaad een BUG
Heb ook even nieuwe spot aangemaakt die wel gewoon werkt - check it out!
-
Ik ben hem nu aan het downloaden. Vreemd toch, dat die van jou wel werkt, en die van Isaac niet. Ik neem aan dat je die van hem geherpost hebt? Zijn (die van Isaac dus) NZB knop werkt nog steeds niet. En alleen DIE SPECIFIEKE post trouwens! Van zijn andere posts kan ik wel de NZB downloaden.
*baffled*
Bedankt voor de moeite trouwens, helemaal top!
*baffled*
Bedankt voor de moeite trouwens, helemaal top!