(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Moderator Team Lid
Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi
Ik vind het wel kwalijk dat spotnet op deze manier 'verborgen' reclame maakt gericht op niet spotnet v2 gebruikers. Dat is niet netjes.
-
- Usenet: usenet
- Internet: xs4all
mee eens. je zegt het nog netjes, ik vind het <censuur> ;o))
dus het helpt niet als alle spotnet v2 gebruikers het uit zouden zetten? in dat geval denk ik er serieus over om terug te gaan naar de vorige versie....
dus het helpt niet als alle spotnet v2 gebruikers het uit zouden zetten? in dat geval denk ik er serieus over om terug te gaan naar de vorige versie....
-
over welke reclame hebben we het? ik zie het nergens, kan iemand vertellen waar ik die reclame dan zou zien staan?
-
- Moderator Team Lid
@toja : natuurlijk helpt dat. Maar het feit dat spotnet V2 gebruikers die extra regels niet zien leidt ertoe dat ze dat niet snel zullen doen. @Ruudjuh1972 : als je spotnet v2 gebruikt zie je die reclame niet.
-
- Usenet: XLNED
- Internet: TELENET
Is er een mogelijkheid om de versie 2.0 te laten werken met een externe sabnzb server ?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
-
Spotnet 2.0 v 2.0.0.103 Windows 10
Werkt goed. Alleen erg irriterend is de auto update die je niet kan afzetten. Gebruikt constant min 4 connecties en als je vergeet spotnet uit te zetten op een andere computer dan heb je een probleem met de download server.
Werkt goed. Alleen erg irriterend is de auto update die je niet kan afzetten. Gebruikt constant min 4 connecties en als je vergeet spotnet uit te zetten op een andere computer dan heb je een probleem met de download server.
-
Is er ook ergens zichtbaar te maken, hoe je een "trusted" poster wordt, bij de melding dat het mogelijk een valse post is?
Kennelijk heb ik een ander ID als ik in 1.8.4 post in vergelijking met 2.0.105.
En ik weet dus niet bij wie ik moet aankloppen. De "valse post" melding bovenaan weerhoud me wel een beetje van nog meer posten, omdat het toch wel erg beschuldigend klinkt. En ik word niet graag onterecht beschuldigd
Kennelijk heb ik een ander ID als ik in 1.8.4 post in vergelijking met 2.0.105.
En ik weet dus niet bij wie ik moet aankloppen. De "valse post" melding bovenaan weerhoud me wel een beetje van nog meer posten, omdat het toch wel erg beschuldigend klinkt. En ik word niet graag onterecht beschuldigd

REQ.
Zouden we de IMDB rating van films in het overizcht van relevante posts kunnen krijgen ?
Zouden we de IMDB rating van films in het overizcht van relevante posts kunnen krijgen ?
-
- Usenet: newsxs
- Internet: ziggo
Ik heb windows 10 geinstalleerd en spotnet 2.0 start vaak niet op. Je ziet het spotnet icoontje en dit blijft dan zo hangen. Wanneer ik ergens op klik dan krijgt het icoontje een zwarte achtergrond. Via de taskmanager moet ik em weer beindigen. Soms werkt spotnet 2.0 wel goed en start direct op en doet zijn ding.
Misschien dat de maker er ook een optie in kan bouwen om zelf te kiezen waar je de databases op kan slaan. Handig voor als mensen hun bootschijf (Ssd) niet willen aanspreken zoals ik. Ik heb het via symlinks geprobeerd en dat lukt wel alleen dan heb ik het eerste opstartprobleem weer. Jammer.
Als iemand een oplossing heeft dan hoor ik het graag.
Misschien dat de maker er ook een optie in kan bouwen om zelf te kiezen waar je de databases op kan slaan. Handig voor als mensen hun bootschijf (Ssd) niet willen aanspreken zoals ik. Ik heb het via symlinks geprobeerd en dat lukt wel alleen dan heb ik het eerste opstartprobleem weer. Jammer.
Als iemand een oplossing heeft dan hoor ik het graag.
-
- Usenet: sunnynet
- Internet: telfort
Bij mij dezelfde melding. Ik heb hem net op mij nieuwe laptop geïnstalleerd en nadat je hem de 1e keer heb afgesloten wilt hij spotnet de 2e keer niet meer opstarten. Krijg ik het spotnet icoon te zien met een zwarte rand eromheen als ik ergens klik.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 04 aug 2015, 17:53] --
Probleem opgelost door spotnet.exe als compatibiliteitmodus van windows 8 te geven. Blijkbaar wilt hij gewoon niet op windows 10 starten.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 04 aug 2015, 17:53] --
Probleem opgelost door spotnet.exe als compatibiliteitmodus van windows 8 te geven. Blijkbaar wilt hij gewoon niet op windows 10 starten.