stopzetting Angels4Always
Moderator: Moderator Team
-
stopzetting Angels4Always
Beste, aangezien jullie ook via Angels4Always werkten heb ik daar een vraagje over.
Enkele weken terug kon men via een bijdrage levenslang lid worden. Dat heb ik ook gedaan en nu zie ik plots op hun website staan dat men er mee gestopt is wegens onenigheid.
Mijn vraag is dan aan u, dit omdat ik hen via hun site niet meer kan bereiken, waarom ik (en nog zovele andere personen) de bijdrage betaald hebben en men er nu de brui aangeeft. Wat dan met de gestorte bijdrage die geldig zou zijn 4always.
Misschien zit ik op de verkeerde plaats mijn vraag te stellen, maar zou anders niet weten waar ik terecht kan.
vriendelijke groeten
Loulou
Enkele weken terug kon men via een bijdrage levenslang lid worden. Dat heb ik ook gedaan en nu zie ik plots op hun website staan dat men er mee gestopt is wegens onenigheid.
Mijn vraag is dan aan u, dit omdat ik hen via hun site niet meer kan bereiken, waarom ik (en nog zovele andere personen) de bijdrage betaald hebben en men er nu de brui aangeeft. Wat dan met de gestorte bijdrage die geldig zou zijn 4always.
Misschien zit ik op de verkeerde plaats mijn vraag te stellen, maar zou anders niet weten waar ik terecht kan.
vriendelijke groeten
Loulou
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
Re: stopzetting Angels4Always
Wij werken met niemand samen, zelfs niet met spotnet zelf. Dus al helemaal niet met welke site dan ook
Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!