Kan geen reacties laden in de database
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 16 jan 2015, 14:54
- Internet: Quicknet/Ziggo
Kan geen reacties laden in de database
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1 / 1.7.6 / 1.7.5 etc
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8.1
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Quicknet / Ziggo
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: McAfee
Met welk programma download je?: Spotnet / Newleecher
Wanneer begon je probleem?: Ik heb er al een half jaar last van
Geef een beschrijving van je probleem: Het programma ge??nstalleerd waarna alle spots en reacties werden geladen en toen die klaar was kreeg ik opeens deze pop up met deze melding System.OutofMemoryExeption
spotnet haalt wel de nieuwste spots op en kan ook downloaden via de download knop maar als ik op een spot klik krijg ik weer deze melding
commentstarter: unable to open the database file
en de reacties laad ie niet van geen enkele spot
al 2 x verwijderd en weer ge??nstalleerd steeds dezelfde errors
vervolgens Spotnet 1.7.6 en 1.7.5 ge??nstalleerd maar dan worden ook niet alle reacties geladen, na het laden van ongeveer 8 miljoen reacties verdwijnt het schermpje met de progress bar
Als ik dan een spot open duurt het heel lang om reacties op te halen en het antwoord is dan "geen reacties gevonden"
Ik kan wel downloaden maar baal er als een stekker van dat het niet goed werkt.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb het hele forum nagezocht en diverse oplossingen geprobeerd maar niets helpt!
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1 / 1.7.6 / 1.7.5 etc
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8.1
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Quicknet / Ziggo
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: McAfee
Met welk programma download je?: Spotnet / Newleecher
Wanneer begon je probleem?: Ik heb er al een half jaar last van
Geef een beschrijving van je probleem: Het programma ge??nstalleerd waarna alle spots en reacties werden geladen en toen die klaar was kreeg ik opeens deze pop up met deze melding System.OutofMemoryExeption
spotnet haalt wel de nieuwste spots op en kan ook downloaden via de download knop maar als ik op een spot klik krijg ik weer deze melding
commentstarter: unable to open the database file
en de reacties laad ie niet van geen enkele spot
al 2 x verwijderd en weer ge??nstalleerd steeds dezelfde errors
vervolgens Spotnet 1.7.6 en 1.7.5 ge??nstalleerd maar dan worden ook niet alle reacties geladen, na het laden van ongeveer 8 miljoen reacties verdwijnt het schermpje met de progress bar
Als ik dan een spot open duurt het heel lang om reacties op te halen en het antwoord is dan "geen reacties gevonden"
Ik kan wel downloaden maar baal er als een stekker van dat het niet goed werkt.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb het hele forum nagezocht en diverse oplossingen geprobeerd maar niets helpt!
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 703
- Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Re: Kan geen reacties laden in de database
Kijk hier eens: http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic ... 618#p56618

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch