Authenticatie
Moderator: Moderator Team
-
Authenticatie
Wanneer ik Spotnet opstart krijg ik steeds de mededeling: Authenicatie verreist in beeld.
Ik moet dan naar m'n profiel om mijn gegevens op nieuw in te vullen. Daarna werkt het weer....
Wat gaat er fout ???
Sjakie.
Ik moet dan naar m'n profiel om mijn gegevens op nieuw in te vullen. Daarna werkt het weer....
Wat gaat er fout ???
Sjakie.
-
- Leeftijd: 41
Re: Authenticatie
Heb je wat aangepast aan de servers.xml en deze vervolgens alleen lezen gemaakt?
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Ja, dat zou kunnen. Servernaam voor Upload, Download en Algemeen ingevuld. Daarna volgens mij alleen lezen aangevinkt...
-
Heb je wel de juiste inlognaam/wachtwoord ingevuld bij de verschillende servers? Dat is waarschijnlijk de reden, aangezien hij anders in een keer zou beginnen met nieuwe berichten ophalen.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Maak gebruik van Hitnews. Bij de 3 "verschillende" servers (upload, download en algemeen) mijn eigen wachtwoord en gebruikersnaam ingevoerd. En daar heb ik er maar 1 van...
-
Als je maar 1 server gebruikt, het alleen lezen van het servers.xml bestand afhalen, en spotnet nogmaals opstarten. Hij zal dan nog eenmaal vragen om de inloggegevens. Hierna moet het probleem opgelost zijn.
-
dit topic wordt gesloten ivm beheersbaarheid forum
niet eens met het slotje?, stuur even een pb naar me
niet eens met het slotje?, stuur even een pb naar me