Spotnet->SABnzbd via settings.xml

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

krek
Answers: 0

Re: Spotnet->SABnzbd via settings.xml

Bericht door krek »

Mensen, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
In SABnzbd heb je bij de optie mappen toch een bewaakte directorie opgegeven, maak van deze directorie een netwerk map.
Binnen spotnet wijzig je de NZB knop in "OPSLAAN" als je nu op de NZB-knop drukt kan je de NZB ergens in je netwerk opslaan, dit doe je dan in de bewaakte map van SABnzbd die je gepubliceerd hebt in je netwerk.

en gaan met die banaan.

Bargemanos

Bericht door Bargemanos »

krek schreef:Mensen, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
In SABnzbd heb je bij de optie mappen toch een bewaakte directorie opgegeven, maak van deze directorie een netwerk map.
Binnen spotnet wijzig je de NZB knop in "OPSLAAN" als je nu op de NZB-knop drukt kan je de NZB ergens in je netwerk opslaan, dit doe je dan in de bewaakte map van SABnzbd die je gepubliceerd hebt in je netwerk.

en gaan met die banaan.
Kun je de actie die uitgevoerd word als je op "OPSLAAN" klikt, zeg maar waar de NZB heen geschreven word wijzigen dan?

Mr.Cartmenez

Bericht door Mr.Cartmenez »

Je kunt in Spotnet de NZB knop aanpassen: Bewerken --> Downloadknop --> NZB opslaan. Je zult dan een Windows venster krijgen waarmee je kan kiezen waar je de NZB wilt opslaan.
Gr,

Mr. Cartmenez

"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"

borry73

Bericht door borry73 »

Ik heb sabnzbd om mijn thecus5200 nas draaien.
Na aanpassingen van het settings bestand krijg ik echter de volgende foutmelding.

Spotnet
`De exterme server heeft een fout geretourneerd: (500) interne server fout`.

Weet iemand wat die fout betekend?

PeterBauwens

Bericht door PeterBauwens »

ik had dezelfde fout en na enig zoeken bleek dat de versie van sabnzbd die ik draaien had niet compatibel was met de API versie die door spotnet gebruikt wordt.

Na een upgrade van mijn server met de nieuwste sabnzbd werkt alles naar behoren.

gerstr

Bericht door gerstr »

kun je hier ook posten welke versie je nu hebt geinstalleerd op je server, zodat anderen deze versie ook kunnen installeren bij dezelfde problem?

thanks

Ep Woody
Leeftijd: 40

Bericht door Ep Woody »

Versie 0.5.6 werkt in ieder geval zonder problemen in combinatie met Spotnet, ook de linux versie.

Versie 0.6 beta 2 lijkt ook te werken.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

MateE

Bericht door MateE »

krek schreef:Mensen, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

en gaan met die banaan.
Dat lijkt me inderdaad de makkelijkste oplossing. Je gebruikt spotnet dan enkel voor het zoeken van de spots en het opslaan van de bijhorende nzb. Opvolgen van hoever je nas dan staat met het binnenhalen van de eigenlijke post gaat dan waarschijnlijk niet meer in spotnet, maar dat vind ik geen probleem.

Ep Woody
Leeftijd: 40

Bericht door Ep Woody »

Een even makkelijke oplossing is toch je settings.xml even aanpassen en voorzien van het ip-adres, poort en api key (of username/password) van sabnzbd. Op die manier heb je en overzicht van je downloads, voegt hij ze automatisch toe, zonder een map in de gaten te moeten houden, etc.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

Topicstarter
Mickroz
Website Team Leider
Usenet: Tweaknews
Internet: Delta
Contacteer:

Bericht door Mickroz »

of nog gekker,gebruik dropbox als nzb check map, en nu kan je over ter wereld je nzb naar je sabnzbd server sturen lol
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer