Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg internet security
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: ik wou een serie downloaden en dat ging mis op een of ander manier
Geef een beschrijving van je probleem: bij starten spotnet blijft die vasztitten,balk zoeken naar nieuwe spots blijft zichtbaar of er staat in de de balk 'the connection attempt timned out,or the connected host has failed tot respond (931)'
moet hem dan meestal afsluiten via taakbeheer
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Alles verwijderd met revo uninstaller en opnieuw geinstalleerd en systeem herstel gedaan
spotnet deed ruim een jaar zonder problemen
Schone installatie: Nee
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
]<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.sunnyusenet.com"
Username="" Password=""
Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="news.sunnyusenet.com" Username="" Password=""
Port="563" SSL="1" Connections="13" />
<Server Type="Uploads" Server="news.sunnyusenet.com" Username=" " Password=""
Port="563" SSL="1" Connections="1" />
< /Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.