VERVELENDE REACTIES
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Sunnyusenet
- Internet: UPC
VERVELENDE REACTIES
U herkent het vast wel,
Wilt u rustig even een bestand opzoeken op Spotnet. Moet je weer wachten tot het programma alle 3miljoen.. JA écht 3 miljoen reactie's heeft opgezocht. (dit kan wel tot 60 a 120 minuten duren)
Via bewerken... heb je hier de optie om het zoeken naar reactie's uit te schakelen.
Ik denk dat ik deze al zo'n 1000000x heb uitgeschakeld en toch blijft het iedere keer weer raak!
Mensen het kan zijn dat het misschien aan mij ligt.. maar ik ben ten einde raad.
Heeft iemand hier wat op?
Met vriendelijke groet,
B. C.
Wilt u rustig even een bestand opzoeken op Spotnet. Moet je weer wachten tot het programma alle 3miljoen.. JA écht 3 miljoen reactie's heeft opgezocht. (dit kan wel tot 60 a 120 minuten duren)
Via bewerken... heb je hier de optie om het zoeken naar reactie's uit te schakelen.
Ik denk dat ik deze al zo'n 1000000x heb uitgeschakeld en toch blijft het iedere keer weer raak!
Mensen het kan zijn dat het misschien aan mij ligt.. maar ik ben ten einde raad.
Heeft iemand hier wat op?
Met vriendelijke groet,
B. C.
-
- Moderator Team Lid
Re: VERVELENDE REACTIES
Als je spotnet 1.8.1 gebruikt, kun je DBCLoader eens proberen.
Normaal gesproken doet die 6-8 minuten over het laden van 9.000.000 reacties.
-
- Usenet: Sunnyusenet
- Internet: UPC
Re: VERVELENDE REACTIES
Harstikke bedankt voor je bericht!mesa57 schreef:Als je spotnet 1.8.1 gebruikt, kun je DBCLoader eens proberen.
Ik ga hier eens even naar kijken.