Downloadsnelheid sunnyusenet zeer traag! 1kb

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Fireries
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: online

Downloadsnelheid sunnyusenet zeer traag! 1kb

Bericht door Fireries »

Wie kan mij helpen?
Mijn downloadsnelheid is begin jullie dramatisch naar beneden gegaan met spotnet. Het ligt niet aan de internetaansluiting, heb de speedtest gedaan.
Het opnieuw instaleren van spotnet duurde vandaag 5uur en dan geeft hij alsnog een fout aan .

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.81
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunny usenet
Welke Internet Provider heb je?: online
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Begin juli begon het probleem.
Geef een beschrijving van je probleem: Bijhet downloaden zakt de snelheid heel snel terug van 995KB naar 10KB of soms naar 1KB of niets!
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb spotnet opnieuw geinstalleerd.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news.sunnyusenet.com"  Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="news.sunnyusenet.com"  Port="119" SSL="0" Connections="3" />
  <Server Type="Uploads" Server="news.sunnyusenet.com"  Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

piero
Internet: KPN

Re: Downloadsnelheid sunnyusenet zeer traag! 1kb

Bericht door piero »

Ik heb precies hetzelfde, ook sinds begin juli, en maak ook gebruik van sunnyusenet.
Als ik Spotnet opstart begint hij wel te downloaden, maar zakt binnen 5 seconden naar 1 kb.
Wat is er aan de hand ?????

Topicstarter
Fireries
Internet: online

Bericht door Fireries »

Het laden van reacties en nieuwe spots duurt gewoon 2 uur, terwijl het programma eerder op de dag ook al geopend was!
Het probleem zit hem dus niet in alleen het downloaden van spots!

berni
Internet: upc

Bericht door berni »

ook bij mij doet dit probleem zich voor vanaf half juni. Spotnet opnieuw geinstalleerd, helpt niet. Krijg nu allerlei foutmeldingen over database out of memory, reacties worden niet meer opgehaald. Contact gehad met sunnyusenet maar die vertellen dat er geen probleem is. Spots downloaden met Grab it, gaat ook gewoon goed dus het probleem ligt volgens mij niet bij Sunny-senet. Ook contact gehad met UPC maar ook daar is de speedtest gewoon goed. Probleem zit hem dus echt in Spotnet zelf. Ik weet nu ook niet meer waar ik moet zoeken. Waarschijnlijk heeft een automatische update van Windows een vertraging veroorzaakt. Ik weet het niet meer. Wie kan ons helpen??

groeten Berni
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer