Code 5 foutmelding

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
dafreakr
Answers: 0

Re: Code 5 foutmelding

Bericht door dafreakr »

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.tweakdsl.nl" Username="dafreakr" Password="XXXXX" Port="114" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.tweakdsl.nl" Username="dafreakr" Password="XXXXX" Port="114" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="news.tweakdsl.nl" Username="dafreakr" Password="XXXXXX" Port="114" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Klopt het dat alle poorten bij Tweaknews 114 moeten zijn?

Topicstarter
dafreakr

Bericht door dafreakr »

Gebruik nu bovenstaande (met wachtwoord ingevuld uiteraard), maar nog steeds foutmelding code 5 bij opstarten....

gerstr

Bericht door gerstr »

ja weet je, dit kun je zelf ook uitzoeken toch (google is your friend). Dit had ik binnen 5 sec. gevonden:
http://www.tweak.nl/consument/usenet/faq.html

dus wat denk je zelf?

Topicstarter
dafreakr

Bericht door dafreakr »

Excuses, maar ook met deze gegevens: Zelfde fout...

gerstr

Bericht door gerstr »

dafreakr schreef:Ik draai windows 7 64bit en heb werkelijk waar niets gewijzigd afgelopen dagen...

Ik heb dit nu trouwens in mn xml staan:

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreaderxx.eweka.nl" Username="xxxxx" Password="xxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="81.171.88.18" Username="xxxxx" Password="xxxxx" Port="119"
SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Wat ik echt niet van je snap is dat we in het begin van het draadje afgelopen zaterdag je dit als inhoud hebt opgegeven en nu opeens met heel andere gegevens komt terwijl je zegt dat er niets is veranderd....

Ik voel me wel een beetje gepeopled nu :roll:

wat is het verhaal nu?

Topicstarter
dafreakr

Bericht door dafreakr »

gerstr schreef:
dafreakr schreef:Ik draai windows 7 64bit en heb werkelijk waar niets gewijzigd afgelopen dagen...

Ik heb dit nu trouwens in mn xml staan:

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreaderxx.eweka.nl" Username="xxxxx" Password="xxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="81.171.88.18" Username="xxxxx" Password="xxxxx" Port="119"
SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Wat ik echt niet van je snap is dat we in het begin van het draadje afgelopen zaterdag je dit als inhoud hebt opgegeven en nu opeens met heel andere gegevens komt terwijl je zegt dat er niets is veranderd....

Ik voel me wel een beetje gepeopled nu :roll:

wat is het verhaal nu?

Had deze gisteren gewijzigd, om te kijken of het d.m.v. een wijziging in dit bestand wel zou gaan werken.. Maar helaas niet dus!

gerstr

Bericht door gerstr »

wat is nu je provider/news server waar je abo hebt?

Topicstarter
dafreakr

Bericht door dafreakr »

gerstr schreef:wat is nu je provider/news server waar je abo hebt?
Tweaknews

gerstr

Bericht door gerstr »

Dit is wat ik als werkende config kan vinden:

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.tweaknews.nl" Username="dafreakr" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.tweaknews.nl" Username="dafreakr" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="news.tweaknews.nl" Username="dafreakr" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

even proberen graag, spotnet opstarten en je eigen wachtwoord invullen

Topicstarter
dafreakr

Bericht door dafreakr »

Gedaan, zelfde foutmelding :-(
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer