Blanco schermen in Spotlite
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Blanco schermen in Spotlite
De website logte mij uit voordat ik kon plaatsen, vandaar via deze weg.
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: SpotLite
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: budgetnews
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avast
Met welk programma download je?: sabnzbd
Wanneer begon je probleem?: Speelt al een aantal maanden, kan niet terughalen wanneer de eerste keer was. Is er een beetje ingeslopen.
Geef een beschrijving van je probleem: De laatste tijd merk ik dat Spotlite erg vaak blanco schermen geeft. Ik bedoel dat aangeklikte spots in een wit scherm openen. Dat scherm blijft vervolgens vele minuten wit, soms verschijnt er geheel geen content.
Aanvullend kan ik melden dat mijn Spotlite installatie in de afgelopen 12 maanden niet gewijzigd was.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Heb Spotlite opnieuw ge??nstalleerd over de oude.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Reden edit: Was vergeten versie in te vullen.
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: SpotLite
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: budgetnews
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avast
Met welk programma download je?: sabnzbd
Wanneer begon je probleem?: Speelt al een aantal maanden, kan niet terughalen wanneer de eerste keer was. Is er een beetje ingeslopen.
Geef een beschrijving van je probleem: De laatste tijd merk ik dat Spotlite erg vaak blanco schermen geeft. Ik bedoel dat aangeklikte spots in een wit scherm openen. Dat scherm blijft vervolgens vele minuten wit, soms verschijnt er geheel geen content.
Aanvullend kan ik melden dat mijn Spotlite installatie in de afgelopen 12 maanden niet gewijzigd was.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Heb Spotlite opnieuw ge??nstalleerd over de oude.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Reden edit: Was vergeten versie in te vullen.

-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
Re: Blanco schermen in Spotlite
Hoi Persio,
Gebruik je een SpotLite skin met een black/white-list functie?
Verander eens de skin:zie na klik op spot, 1 minuut delay
Gebruik je een SpotLite skin met een black/white-list functie?
Verander eens de skin:zie na klik op spot, 1 minuut delay
-
Bedankt.
Heb je advies opgevolgd en inderdaad, de skin veranderen naar één zonder black/white-list functie lost het probleem op.
Is er een oplossing in de maak voor dit probleem?
Ik zie wel diverse alternatieve scriptjes voor de black/white-list functie, maar volgens mij veroorzaken ze allemaal hetzelfde probleem, zij het wellicht in mindere mate.
PS1: De skin die ik gebruikte was Tranquility v 1.0.
PS2: Is jouw advies dus dat ik beter zonder black/white-list functie verder kan gaan ? Of is er geen alternatief ?
Heb je advies opgevolgd en inderdaad, de skin veranderen naar één zonder black/white-list functie lost het probleem op.
Is er een oplossing in de maak voor dit probleem?
Ik zie wel diverse alternatieve scriptjes voor de black/white-list functie, maar volgens mij veroorzaken ze allemaal hetzelfde probleem, zij het wellicht in mindere mate.
PS1: De skin die ik gebruikte was Tranquility v 1.0.
PS2: Is jouw advies dus dat ik beter zonder black/white-list functie verder kan gaan ? Of is er geen alternatief ?

-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
hjvbft schreef:De black en -whitelist is dezelfde Black- en Whitelist als die van Spotnet improver (Thisegzz), deze bevindt zich ook op de zelfde server. SpotLite skins die gebruik maken van deze optie zullen bij het openen van iedere spot een verbinding maken met deze server en wordt er gekeken of de spotter voorkomt op de black en –whitelist, tevens worden alle reacties gecontroleerd dit kan leiden tot een kleine vertraging bij het openen van spots.
BronPs3udO schreef:Ter informatie:
Al een tijdje is het online Improver script niet meer te benaderen en ik heb het idee dat hem dat ook niet meer gaat worden. Dus lijkt het mij een mooi moment om definitief een punt te zetten achter de verdere ontwikkeling van SIL.
Van SpotnetIL.exe (v2.0c) zijn nog wel enkele revisies geweest met wat kleine aanpassingen (o.a. het filteren van de Avast meldingen), waarvan ik jullie de laatste niet wil onthouden. De setup.exe gaat alleen SpotnetIL.exe installeren en deze kan je dus gebruiken nadat SIL v2.0c is geïnstalleerd.
Download: SpotnetILv20c-r3.zip:
Zelf gebruik ik de nieuwe RoyaleBlue V1.1 ,deze werkt goed,
bij downloaden krijg je twee skins te zien,bij de ene met black/white-list had ik ook last van vertraging,dus de andere gebruikt.
Voorlopig gebruik ik dus ook een skin zonder black/white-list

Laatst gewijzigd door ardy43 op 16 feb 2014, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator Team Lid
Mocht je toch een SpotLite Black en White-list skin willen gebruiken i.c.m. SpotLite IL
Bij de download van SpotLite Backup is een nieuwer black- en whitelist inbegrepen.
>> Start SpotLite Backup.exe
Klik op "Open SpotLite Data folder"

De SpotLite database folder wordt geopend

spotlitebwlist.js vervangen door een nieuwer black- en whitelist script (13-02-2014).

Zie ook: spotlite black-whitelist.pdf (inbegrepen bij download van SpotLite Backup)
Tip: gebruik ook de ingebouwde Adresboek functie van SpotLite
Voorbeeld: Waarschuwing van Harper

-
Op Spotter naam klikken

-
Spotter bannen

Je zult geen spots meer ontvangen en of berichten van deze gebruiker, andersom kun je natuurlijk ook betrouwbare posters op de "vriendenlijst" zetten.
-
SpotLite Adresboek voor het eventueel ongedaan maken van "Spotter bannen/blacklisten" (waarom zou je
)

- Spoiler: show
Bij de download van SpotLite Backup is een nieuwer black- en whitelist inbegrepen.
>> Start SpotLite Backup.exe
Klik op "Open SpotLite Data folder"

De SpotLite database folder wordt geopend

spotlitebwlist.js vervangen door een nieuwer black- en whitelist script (13-02-2014).

Zie ook: spotlite black-whitelist.pdf (inbegrepen bij download van SpotLite Backup)

Tip: gebruik ook de ingebouwde Adresboek functie van SpotLite
Voorbeeld: Waarschuwing van Harper

-
Op Spotter naam klikken

-
Spotter bannen

Je zult geen spots meer ontvangen en of berichten van deze gebruiker, andersom kun je natuurlijk ook betrouwbare posters op de "vriendenlijst" zetten.
-
SpotLite Adresboek voor het eventueel ongedaan maken van "Spotter bannen/blacklisten" (waarom zou je

Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
- Leeftijd: 109
-