Welk spotX programma gebruik je?: SpotWeb Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven Wat is je besturingssysteem?: Linux Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits Welke Usenet Provider heb je?: Sunnyusenet Welke Internet Provider heb je?: Glashelder Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Ik gebruik me Raspberry Pi Met welk programma download je?: SABnzbd Wanneer begon je probleem?: Ik heb de tutorial van http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic ... 20&p=53800 gevolgd en toen ik de
Wat je kan doen is het aantal headers per keer oplaag brengen, staat standaard op 1000.
Bij mij werkte alles zonder problemen, is wel bijna 2 dagen bezig geweest met headeren.
Enige verschil mbt mijn tut en spotweb is dat je nu via een git pull de refactor branch krijgt. Misschien dat de pi hier wat problemen mee heeft.
GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
"I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
Verder moet ik ook vermelden dat ik weinig tot geen ervaring heb met linux en spotweb, daarom was ik zo blij met de tut waar eigenlijk alles voor gekauwd was.
Nu heb ik alles aangepast (op die header aantal na) krijg ik dit te zien: Linkje naar imgur
Ja de leds knipperen nog. Dit houdt in dat er nog steeds geheaderd wordt. Toegang middels putty wordt vertraagd doordat de PI redelijk bezig gehouden wordt door de retrieve actie
Verder moet ik ook vermelden dat ik weinig tot geen ervaring heb met linux en spotweb, daarom was ik zo blij met de tut waar eigenlijk alles voor gekauwd was.
Nu heb ik alles aangepast (op die header aantal na) krijg ik dit te zien: Linkje naar imgur Denk dat de SW installatie redelijk over de emmer is door het afbreken van het headeren. probeer eens retrieve.php maar nu met de switch --retro, dus retrieve.php --retro (Wel eerst je PI rebooten)
Alvast bedankt!!
mocht dit alles niet werken dan zit er niets anders op dan de database weg te gooien, opnieuw aanmaken en upgrade-db.php te draaien en weer een retrieve uit te voeren.
pi@raspberrypi ~ $ sudo mysql -u root -p
enter your password if you selected one during mySQL install. if not, leave blank and press enter. Read these next lines carefully before pressing enter.
mysql> DROP DATABASE spotweb;
mysql> CREATE DATABASE spotweb;
mysql> GRANT ALL PRIVILEGES ON spotweb.* TO "spotweb"@"localhost" IDENTIFIED BY "Your_NEW_db_Password";
mysql> \q
Je hebt volgens mij de PI niet geboot. Heb je dit wel gedaan dan zal je even de cron job moeten uitzetten.
Makkelijke manier is om ; voor de lijnen te zetten.
Create crontab entries to run the update scripts on a regular basis.
voor iig even drop database en creer hem opnieuw. voer daarna install.php opnieuw uit. wel even "dbsettings.inc.php" hernoemen naar "dbsettings.inc.php.bak"
Alleen nu heb ik een andere vraag: Als ik http://img829.imageshack.us/img829/96/3mth.png vind en dan op NZB klik, krijg ik netjes een nzb binnen maar als ik die naar sabnzbd wil sturen dan krijg ik de foutmelding Foutief NZB bestand <nzb>.nzb, overslaan (reden=junk after document element, regel=2)
Ligt dit aan de NZB of heb ik iets verkeerd gedaan?
MdemiC schreef:Ah super man! nu krijg ik dit : http://imgur.com/lcjqOEz volgens mij is dit goed!
Ja is goed
Alleen nu heb ik een andere vraag: Als ik http://img829.imageshack.us/img829/96/3mth.png vind en dan op NZB klik, krijg ik netjes een nzb binnen maar als ik die naar sabnzbd wil sturen dan krijg ik de foutmelding Foutief NZB bestand <nzb>.nzb, overslaan (reden=junk after document element, regel=2)
MdemiC schreef:Ligt dit aan de NZB of heb ik iets verkeerd gedaan?
Heb je alles goed ingevuld bij de NZB afhandeling? API en url goed gezet? Kan ook zijn dat de spoy verwijderd is door rechthebbende
Alvast super bedankt voor het vorige probleem!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.