Klachten over moderator(s)
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Klachten over moderator(s)
Ik lees net dat Redwhitearmy ook stopt met posten. Dankzij het gedrag/acties van een bepaalde moderator (ik noem geen naam) op Spotnet.
Naar zijn zegge zijn o.a DVDERNIE,KAJ7,BASSIE,INGE222 er daarom ook mee gestopt. Wat is er aan de hand!!!
Naar zijn zegge zijn o.a DVDERNIE,KAJ7,BASSIE,INGE222 er daarom ook mee gestopt. Wat is er aan de hand!!!
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
Re: Klachten over moderator(s)
Ik zou het niet weten. Wij hebben verder niks te maken met het programma of de moderators, wij bieden slechts ruimte om vragen te stellen.
Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
-
Toevallig gekeken in free.willey m.b.t. spots van deze spotter i.v.m. eventuele verzoeken om moderatieWat is er aan de hand!!!
(spam, virus, sites/afbeeldingen met referral (inkomsten verkrijgen via spots), enz) ?
Als de moderatie in Spotnet niet bevalt kan bijvoorbeeld SpotLite gebruikt worden.
KAJ7 is in ieder geval niet weggegaan i.v.m. de moderatie. Maar door de gebruikers die niet hun filters goed instelde waardoor ze commentaar hadden als er geen Nederlandse ondertiteling bij een spot zat.
Worden de spots echt gemodereerd (kan achterhaald worden via free.pt) of worden de spots niet zichtbaar door de usenet servers die gebruikt word om de spot in Spotnet toe te voegen en de usenet server die gebruikt voor het ophalen van de headers (voor het overzicht met spots)?
Het zijn meer vragen dan antwoorden. Maar als je echt wilt weten wat er aan de hand is dan is het nodig om meer informatie te verkrijgen om een zo volledig mogelijk beeld te krijgen.
Kwam enkele reacties tegen van de Spotnet moderator die genoemd word door deze spotter en een reactie van de spotter.
spot: 01-12-2013 17:23
reactie: 01-12-2013 23:57
Zie net al deze onzin.....
Er zouden berichten van RWA zijn verwijderd???
Er kunnen helemaal geen berichten worden verwijderd.
Laat hem eens een voorbeeld geven van een bericht dat zou zijn geplaatst en verwijderd.?
<knip> is vandaag door RWA een keer of 6 aangemeld. Die zijn gewoon allemal nog terug te vinden in zowel spotnet als spotlite.
Dus ik weet niet hoe hij bij die onzin komt.
spot: 01-12-2013 17:25
reactie: 01-12-2013 20:36
@RWA
Wat denk je dat er gaat gebeuren als iedereen spots gaat aanmelden met een andere inhoud? Dat wordt een onoverzichtelijke bende.
Er zijn bovendien betere methodes om een N&T tegen te gaan, de andere spotters gebruiken die ook. (bv een dummy.nzb en dan een verkorte link in een bericht bij de spot)
De eerste spot was weggehaald omdat er (naar later bleek!) een melding kwam onder de naam van jou om hem weg te halen (zoals je wel vaker doet als er een foute spot was aangemeld).
Maar die dispose was dus wel degelijk terecht om bovenstaande reden.
De tweede spot heeft een collega verwijderd, ook om de eerste reden.
Nogmaals, berichten kunnen niet worden verwijderd. Van de spot <knip> was er nog geen een verwijderd, alhoewel die er een aantal maal dubbel opstaat.
Reactie van de spotter:spot: 01-12-2013 17:25
reactie: 01-12-2013, 20:39
De servers die je gebruikt om spots en berichten te posten op usenet werken niet altijd goed. Sunny usenet is bv berucht omdat het soms lang kan duren voordat een bericht doorkomt (als dat al gebeurd).
Je hebt zelf in een eerdere spot gezien dat dat zo was: jij zag je bericht niet, maar andere leechers zagen het wel.
De reacties lijken mij duidelijk.spot: 01-12-2013 17:25
reactie: 02-12-2013, 18:17
Nou ik weet het ook niet meer, was zondag doomsday voor mij? Een x of 30 geprobeerd een reactie achter te laten verdeeld over 3 uur tijd niks te zien.
Deze post 6 x aan moeten melden voor ik hem zag, keek daarbij ook naar spotlite waar het normaalgesproken dan wel staat, maar dit x dus niet ook de reacties nergens te zien. En gezien het feit er WEL posts van mij zijn weggehaald, die ik n.b. op verzoek onder <knip> heb geplaatst wegens notice and takedown, dacht ik dat het nu weer zover was. Ik vul die velden echt niet voor mijn lol in ofzo. <knip> Ga de komende dagen ff flink afkoelen en chillen, moet lukken met dit koude weer.
-
- Usenet: usenet
- Internet: xs4all
Beter lezen joh. Inge222 en DVDErnie zijn gestopt omdat SRT moest ophouden van BREIN. En Bassie post nog volop.
-
Van Bassie zijn meer dan 1000 spots verwijdert door de ze moderator. Hoe zit dat dan?
-
- Usenet: usenet
- Internet: xs4all
welke moderator? iedereen kan posts melden als er iets mis mee is. En Bassie post never nooit iets origineels, altijd reposts van iemand anders. Zelf meldt hij dat spotlite beter werkt voor zijn posts, nou zal wel, ik hoef het niet.
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
Hoe weet je dat deze spots zijn verwijderd door de mod in kwestie?smiles schreef:Van Bassie zijn meer dan 1000 spots verwijdert door de ze moderator. Hoe zit dat dan?
Regels/Rules | pySabRename
-
- Usenet: SuperUsenet
- Internet: XS4ALL/Ziggo
- Leeftijd: 42
DVDErnie en Inge222 zijn gestopt na het gedoe rond de .SRT/ondertitel sites.smiles schreef:Ik lees net dat Redwhitearmy ook stopt met posten. Dankzij het gedrag/acties van een bepaalde moderator (ik noem geen naam) op Spotnet.
Kaj7 is weggetreiterd door een stel imbecielen die te beroerd waren om Engels te leren of zelf subs op te zoeken, terwijl de spots van Kaj Engelse/Amerikaanse scene releases waren...
En hoe vaak je het ook herhaald, sommige mensen schijnen niet te snappen dat als het spul niet uit NL komt, dat er dan geen Nederlandse subs bijzitten.
Bassie spot nog dagelijks, en dat er spots van hem verdwijnen is weinig verwonderlijk, gezien z'n verdwijnende nzb's en het aantal bitcoin miners in sommige spellen die hij spot.
redwhitearmy's reactie sloeg trouwens nergens op, als er spots verdwenen van hem dan was het nadat hij ze zelf aanmeldde om te verwijderen (lees de groepen er maar op na), op een gegeven moment had hij USP problemen, en ineens lag het volgens hem aan de moderators en verdwenen zijn spot volgens hem, terwijl z'n spots voor iedereen te zien waren.
Vervolgens ging hij ongefundeerd lopen kibbelen (zal wel opgestookt zijn door iemand die er geen verstand van heeft ofzo) en werd er een heftige discussie gevoerd, en meneer besloot toen maar om het bijltje er bij neer te gooien, terwijl z'n spots gewoon zichtbaar waren...
Gewoon een kwestie van een belachelijk overtrokken reactie op een probleem dat niet bestond.
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.1
GCS/S d+pu s+: a C++ UBL++++@ P-- L++@ !E--- W++$ N++++>$ o-- K++@ w O- M-- V+ PS? PE>$ Y++@ PGP---- t 5 X- R++ tv-- b+++>$ DI++ D+++ G+ e+++(-)>$ h r y++**@
------END GEEK CODE BLOCK------
Version: 3.1
GCS/S d+pu s+: a C++ UBL++++@ P-- L++@ !E--- W++$ N++++>$ o-- K++@ w O- M-- V+ PS? PE>$ Y++@ PGP---- t 5 X- R++ tv-- b+++>$ DI++ D+++ G+ e+++(-)>$ h r y++**@
------END GEEK CODE BLOCK------