Wensen/ideëen?

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
JeffHax
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: T-online

Wensen/ideëen?

Bericht door JeffHax »

Ik zou graag een optie willen zien ingebouwd in Spotnet dat mensen EERST een berichtje achter moeten laten alvorens ze de betreffende post/spot kunnen downloaden. Heb het bij NZBee gezien en dat staat mij wel aan. Zo hebben de posters ook meteen een graadmeter wie er allemaal je post binnen halen. Voor mij en mijn makkers van het TechnoTeam is dit interessant daar wij eigen creaties op Spotnet posten en wij graag willen weten voor wie we het eigenlijk allemaal doen. Dit zal tevens de drijfsfeer verhogen met door te gaan onze eigen werken op Spotnet te plaatsen.

Mfg,
Jeff Hax (TechnoTeam)

Mickroz
Website Team Leider
Usenet: Tweaknews
Internet: Delta
Contacteer:

Re: Wensen/ideëen?

Bericht door Mickroz »

jammer dat dit over het forum gaat en niet over spotnet, waar wij als forum geen ene reet mee te maken hebben.
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.

PTC

Re: Wensen/ideëen?

Bericht door PTC »

JeffHax schreef:Ik zou graag een optie willen zien ingebouwd in Spotnet dat mensen EERST een berichtje achter moeten laten alvorens ze de betreffende post/spot kunnen downloaden. Heb het bij NZBee gezien en dat staat mij wel aan. Zo hebben de posters ook meteen een graadmeter wie er allemaal je post binnen halen. Voor mij en mijn makkers van het TechnoTeam is dit interessant daar wij eigen creaties op Spotnet posten en wij graag willen weten voor wie we het eigenlijk allemaal doen. Dit zal tevens de drijfsfeer verhogen met door te gaan onze eigen werken op Spotnet te plaatsen.

Mfg,
Jeff Hax (TechnoTeam)
:shock:
Das mooi ruk, want als je veel spots als .nzb opslaat moet je bij elke spot een bedankje/reactie geven. Werkt demotiverend/ tijdverslindend en betekent Spotnet laten liggen. :bin:
Gesplitst en verwijderd uit het topic over forumfeedback ivm offtopic
- ManiaK
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer