/api?t=c onbereikbaar, geen XML file.
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Pureusenet
- Internet: UPC
/api?t=c onbereikbaar, geen XML file.
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: SpotWeb
Wat is de versie van het spotX programma?: latest
Wat is je besturingssysteem?: Linux
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: pureusenet
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: geen
Met welk programma download je?: SABnzbd
Wanneer begon je probleem?: Direct na instalatie
Geef een beschrijving van je probleem: De functie http://localhost/spotnet/api?t=c werkt niet, er komt geen XML file naar voren. Couchpotato en Sickbeard werken hierdoor niet. Ik weet ook niet zo goed waar ik het nu verder moet zoeken.
Alles zou zo functioneren zoals het zou moeten, alleen die API niet, mod_rewrite is geactiveerd, althans, dat heeft de LaSi.sh file automatisch voor mij gedaan, kwam ik achter uit research, die AllowOverride weet ik niet, of dat allemaal al aangepast is.
Als jullie een log willen zien oid, laat het me weten, ben driftig opzoek naar de oplossing. Ben verder net nieuw in deze scene, dus misschien is het een newb vraag, alvast sorry daarvoor!
Alvast bedankt voor de hulp,
Djurres
-- [bericht automatisch samengevoegd - 28 nov 2013, 21:08] --
Update, Api?t=c inmiddels bereikbaar. Couchpotato werkt nu, maar om een of andere reden wil SickBeard nog niet zoeken dmv spotweb. Krijg nu alleen geen errors -.-
Welk spotX programma gebruik je?: SpotWeb
Wat is de versie van het spotX programma?: latest
Wat is je besturingssysteem?: Linux
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: pureusenet
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: geen
Met welk programma download je?: SABnzbd
Wanneer begon je probleem?: Direct na instalatie
Geef een beschrijving van je probleem: De functie http://localhost/spotnet/api?t=c werkt niet, er komt geen XML file naar voren. Couchpotato en Sickbeard werken hierdoor niet. Ik weet ook niet zo goed waar ik het nu verder moet zoeken.
Alles zou zo functioneren zoals het zou moeten, alleen die API niet, mod_rewrite is geactiveerd, althans, dat heeft de LaSi.sh file automatisch voor mij gedaan, kwam ik achter uit research, die AllowOverride weet ik niet, of dat allemaal al aangepast is.
Als jullie een log willen zien oid, laat het me weten, ben driftig opzoek naar de oplossing. Ben verder net nieuw in deze scene, dus misschien is het een newb vraag, alvast sorry daarvoor!
Alvast bedankt voor de hulp,
Djurres
-- [bericht automatisch samengevoegd - 28 nov 2013, 21:08] --
Update, Api?t=c inmiddels bereikbaar. Couchpotato werkt nu, maar om een of andere reden wil SickBeard nog niet zoeken dmv spotweb. Krijg nu alleen geen errors -.-
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Contacteer:
Re: /api?t=c onbereikbaar, geen XML file.
Kan je ns kijken in de normale log van sickbeard? misschien staat daar meer...
Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
-
Code: Selecteer alles
AA test@test.nl (API Spotweb)
AA en-gb
AA http://localhost/spotweb/
AA Spotweb Index API Results
AA
AA
AA
AA
AA
AAWarning: filegroup(): stat failed for ./cache//web/0 in /var/www/spotweb/lib/dao/Base/Dao_Base_Cache.php on line 295
AA
AAWarning: fileowner(): stat failed for ./cache//web/0 in /var/www/spotweb/lib/dao/Base/Dao_Base_Cache.php on line 294
AA
AAWarning: fileperms(): stat failed for ./cache//web/0 in /var/www/spotweb/lib/dao/Base/Dao_Base_Cache.php on line 293
2013-11-28 21:17:52 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-247897 :: Searching for stuff we need from Homeland season 3
2013-11-28 21:17:50 INFO CP Server Thread-9 :: Seeing if we need any episodes from Homeland season 3
2013-11-28 21:17:50 INFO CP Server Thread-9 :: Sending backlog for Homeland season 3 because some eps were set to wanted
2013-11-28 21:05:27 ERROR SEARCHQUEUE-BACKLOG-247897 :: Error trying to load SpotNet XML data
AA to Elementtree, Error: junk after document element: line 2, column 0
AA
AA
AA
AA
AA
AA
AA
AA
AA
AA
AA
AA Beeld > x264HD
AA Tue, 05 Nov 2013 08:51:35 +0100
AA http://localhost/spotweb/api?t=g&id=ZYx5MucZ39Qv6N4UgVVGv@spot.net&apikey=6c8a3f15bfbc4d0ce4c718d8eeab177b
AA ZYx5MucZ39Qv6N4UgVVGv@spot.net
AA
AA
AA
AA
AA
AA
AA
AA
AA
AA
AA
AA Beeld > x264HD
AA Tue, 05 Nov 2013 12:26:04 +0100
AA http://localhost/spotweb/api?t=g&id=Dx8sIYVpfpUydV4UgVrhl@spot.net&apikey=6c8a3f15bfbc4d0ce4c718d8eeab177b
AA Dx8sIYVpfpUydV4UgVrhl@spot.net
AA
AA
AA
AA
AA
AA
AA
AA
AA
AA
Error log is leeg..
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Contacteer:
Zoals je misschien al ziet gaat er tijdens caching iets fout...
Na snel wat zoeken zou dit kunnen komen doordat het bestand niet bestaat of doordat er zogenaamde 'virtuele' paden gebruikt worden in de code (./cache//web/0 ,is immers een virtueel pad).
Dit probleem zou opgelost moeten worden door een developer, normaal zou ik dat doenproberen maar dat gaat nu even niet
Post anders even een link naar dit topic op github
Na snel wat zoeken zou dit kunnen komen doordat het bestand niet bestaat of doordat er zogenaamde 'virtuele' paden gebruikt worden in de code (./cache//web/0 ,is immers een virtueel pad).
Dit probleem zou opgelost moeten worden door een developer, normaal zou ik dat doenproberen maar dat gaat nu even niet

Post anders even een link naar dit topic op github
Regels/Rules | pySabRename
-