Het feit dat je de serie niet kunt downloaden is zo goed als zeker het gevolg van een notice and takedownprocedure.
Amerikaanse series, films en Nintendo games, daar horen we de meeste "klachten" over..
Waarom je andere films niet kunt downloaden?
Ik heb zelf eerlijk gezegd nog niet echt problemen ondervonden met incomplete bestanden. Maar ik merk wel op het forum dat het harder gaat met klachten hierover....
Snel erbij zijn als iets gepost wordt, hoe ouder de spot, hoe meer kans dat ie verwijderd is, kijken naar een andere spot van dezelfde film (films worden vaak meerdere keren gespot), een spot met een minder voor de hand liggende naam kiezen....
En @thajam
Ik heb geen idee of er providers zijn die niet mee doen aan de NTD afspraken...
Eweka, Sunnyusenet, Extremeusenet, Xs4allusenet XLned & Pure usenet doen iig wel mee, gezien jullie ervaringen.
Op de ondergenoemde website staat in dit:
Hoe weet ik welke bedrijven de code onderschrijven?
De code is alleen van toepassing op het Nederlandse deel van het internet. Bedrijven die ermee werken, maken dit kenbaar op hun eigen website.
en
Bedrijven/tussenpersonen die de gedragscode implementeren, maken dit kenbaar op de eigen website.
Dan zou je dus denken dat er op de websites van de diverse USP iets daarover vermeld zal zijn, maar dat heb ik niet gecheckt.
Meer info:
Werkgroep Notice and Takedown