Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
bigbag
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 05 nov 2012, 17:32
- Usenet: sunny
- Internet: geen
-
zwoeger
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 04 sep 2012, 16:05
- Usenet: Sunnyusenet
- Internet: Telfort
- Leeftijd: 72
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Krijg sinds vandaag bij alle posts ouder dan 3 maanden alleen maar incompletes. Meer mensen daar last van?
Everyone using Quickpar should reward it's developer Peter B. Clements
Iedereen die Quickpar gebruikt zou de ontwikkelaar Peter B. Clements moeten belonen
http://www.quickpar.org.uk/Donate.htm
Iedereen die Quickpar gebruikt zou de ontwikkelaar Peter B. Clements moeten belonen
http://www.quickpar.org.uk/Donate.htm
-
Blauwbek
- Moderator Team Leider
- Berichten: 2761
- Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Locatie: Blauwbek-PC
- Contacteer:
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Voor zo ver ik hier kan zien gaat het prima met een van 115 dagen oud.zwoeger schreef:Krijg sinds vandaag bij alle posts ouder dan 3 maanden alleen maar incompletes. Meer mensen daar last van?
DL is nu klaar: helemaal prima binnen
Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
-
zwoeger
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 04 sep 2012, 16:05
- Usenet: Sunnyusenet
- Internet: Telfort
- Leeftijd: 72
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Vreemd, ik heb het getest met met 9 posts van 4 maanden tot ruim 2 jaar oud.
Ligt het dan toch aan iets bij mij? Gebruik al jaren altbinz zonder probleem
Ga even op onderzoek uit.
Ligt het dan toch aan iets bij mij? Gebruik al jaren altbinz zonder probleem
Ga even op onderzoek uit.
Everyone using Quickpar should reward it's developer Peter B. Clements
Iedereen die Quickpar gebruikt zou de ontwikkelaar Peter B. Clements moeten belonen
http://www.quickpar.org.uk/Donate.htm
Iedereen die Quickpar gebruikt zou de ontwikkelaar Peter B. Clements moeten belonen
http://www.quickpar.org.uk/Donate.htm
-
ManiaK
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Ook ff Sunny gecheckt met een spot van mei 2012. Geen enkel probleem.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
zwoeger
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 04 sep 2012, 16:05
- Usenet: Sunnyusenet
- Internet: Telfort
- Leeftijd: 72
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Kreeg vandaag een mail van Sunnyusenet op mijn vraag wat er aan de hand was met de reactie of ik het vandaag nog eens wilde proberen en inderdaad alles kwam foutloos binnen.
Everyone using Quickpar should reward it's developer Peter B. Clements
Iedereen die Quickpar gebruikt zou de ontwikkelaar Peter B. Clements moeten belonen
http://www.quickpar.org.uk/Donate.htm
Iedereen die Quickpar gebruikt zou de ontwikkelaar Peter B. Clements moeten belonen
http://www.quickpar.org.uk/Donate.htm
-
Andy
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 09 dec 2012, 19:27
- Usenet: Sunnyusenet
- Internet: Kpn
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Ik krijg met Sunnyusenet sommige downloads niet compleet meer binnen er staat dat hij ze compleet heeft gedownload maar zijn niet compleet en kan ze niet uitpakken vanwege dat er bestanden missen. Heb Sunnyusenet een mail gestuurd hoe dit kan en kreeg terug dat het kan dat sommige spots worden verwijderd door juridische redenen. Vind dit vreemd omdat ze er wel nog opstaan maar je ze alleen niet compleet binnen krijgt. hebben meerdere hier last van zoja wat hebben jullie er aan gedaan.
Laatst gewijzigd door Andy op 09 dec 2012, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ardy43
- Berichten: 1705
- Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 60
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Hoi Andy,
Haal even de namen weg van de series,en de film,hier breng je het forum mee ingevaar.
Over je vraag lees missende bestanden
Haal even de namen weg van de series,en de film,hier breng je het forum mee ingevaar.
Over je vraag lees missende bestanden
-
Andy
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 09 dec 2012, 19:27
- Usenet: Sunnyusenet
- Internet: Kpn
-
JackieX
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 12:46
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Vandaag de vraag gesteld bij Sunnyweb hoe en waarom bepaalde bestanden niet op hun server staan.
Beste,
De kans is groot dat dat artikel om juridische redenen verwijderd is.
Met vriendelijke groet,
Sunny Usenet Support
Beste,
De kans is groot dat dat artikel om juridische redenen verwijderd is.
Met vriendelijke groet,
Sunny Usenet Support

