kopieren van tekst
Moderator: Moderator Team
-
kopieren van tekst
Zou het ook mogelijk gemaakt kunnen worden dat je de teks van beschrijving kan kopieren?
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
-
-
-
Re: kopieren van tekst
Ik sluit mij hier ook graag bij aan..
het zou voor velen wenselijk zijn als je kon knippen en plakken..copy..
mvg surfjockey
het zou voor velen wenselijk zijn als je kon knippen en plakken..copy..
mvg surfjockey
-
Tja dat is terecht dat het niet kan.door hjvbft » 18 Feb 2011, 02:05
Kopieren en plakken van de spotinformatie is bewust door de maker uitgeschakeld om te voorkomen dat de volledige spotinformatie word gekopieerd en gebruikt wordt om spots elders te spotten.
Ik maak een mooie spot en dan zou een ander te lui zijn om zijn eigen uitleg te maken en zou er dan ook ff lekker met mijn kredits vandoor gaan op een ander forum, etc........
-
tja... wat zal ik zeggen. het is handig als je bv een link naar moviemeter / imdb / google kunt aanklikken voor meer info, of copy/paste met de muis kon doen om zelf iets met de link te doen. ook staan er vaak links naar 'eigen' websites die ik misschien wel wil bezoeken.mazda.323 schreef:Tja dat is terecht dat het niet kan.door hjvbft » 18 Feb 2011, 02:05
Kopieren en plakken van de spotinformatie is bewust door de maker uitgeschakeld om te voorkomen dat de volledige spotinformatie word gekopieerd en gebruikt wordt om spots elders te spotten.
Ik maak een mooie spot en dan zou een ander te lui zijn om zijn eigen uitleg te maken en zou er dan ook ff lekker met mijn kredits vandoor gaan op een ander forum, etc........
by the way... in FTD kon je wel 'knippen/plakken'... en een flink deel van spotnet lijkt op die manier zelfs gevuld te zijn...
enne... even over kredits... als je het belangrijk vind, kun je ook zelf je spot aanmelden op 'die andere plek'. wil je tegenhouden dat mensen meesurfen op jou succes, zet dat je posternaam in de titel en de bestandsnaam, en zorg dat je onder die naam ook een account hebt op 'die andere plek'. als iemand echt wil... dan is het overtikken van een half a4-tje natuurlijk veel minder moeite dan het posten zelf. bovendien is er software die tekst in een afbeelding (alt/prtscr) kan herkennen en er weer getypte tekst van maakt...
kortom: je houd die dingen toch niet tegen. helaas een beetje verloren moeite van de makers en (kennelijk) stof voor discussies bij de gebruikers...
ik ben een voorstander van het mogelijk maken van knippen/plakken.
-
-
Ook wij zouden het erg op prijs stellen dat je (net als in FTD) de film informatie kunt kopieren
want wij slaan de films op de harde schijf van onze mediaspeler op en printen de info van die
films als zeg maar eigen TV gids.
want wij slaan de films op de harde schijf van onze mediaspeler op en printen de info van die
films als zeg maar eigen TV gids.
-
Staat genoteerd, verdere discussie is volgens mij niet nodig.
Gesloten!
Niet eens met het slotje? Stuur mij een PB.
Gesloten!
Niet eens met het slotje? Stuur mij een PB.
Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"