RUSSISCHE SERVER VERANDERING - authenticatie verplicht

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Possum
Answers: 0

Re: RUSSISCHE SERVER VERANDERING - authenticatie verplicht

Bericht door Possum »

Luigi87 schreef:Weet iemand hoelang de retentie bij textnews.news.cambrium.nl is?
Ik moet deze gebruik omdat mijn ISP zo traag is met laden van berichten dat ik net zo goed mijn payserver kan gebruiken en wil graag wel weten hoe vaak ik nu moet gaan updaten om geen gaten te krijgen in mijn database.
ja nog geen 12 uur komt dat er veel gepost wordt. Andere groepen 2- 3 jaar. Bij cambrium (tweak) weten ze ook wel als de retentie langer is in de spot groep wat er gebeurt.

Maar als jullie niet zonder een rus kunnen news.mi.ras.ru poort 119 de retentie is 2 -3 maand (maar niet door vertellen)

blomstra

Bericht door blomstra »

wat ik alleen niet snap waarom textnews.news.cambrium de reacties 3000 keer sneller inlaad dan mijn eigen abbo bij tweaknews, die rus loopt ook wel redelijk met reacties moet ik zeggen, bedankt voor de tip :)

dominator

Bericht door dominator »

Possum schreef:
Luigi87 schreef:Weet iemand hoelang de retentie bij textnews.news.cambrium.nl is?
Ik moet deze gebruik omdat mijn ISP zo traag is met laden van berichten dat ik net zo goed mijn payserver kan gebruiken en wil graag wel weten hoe vaak ik nu moet gaan updaten om geen gaten te krijgen in mijn database.
ja nog geen 12 uur komt dat er veel gepost wordt. Andere groepen 2- 3 jaar. Bij cambrium (tweak) weten ze ook wel als de retentie langer is in de spot groep wat er gebeurt.

Maar als jullie niet zonder een rus kunnen news.mi.ras.ru poort 119 de retentie is 2 -3 maand (maar niet door vertellen)
bedankt hij loopt hier weer perfect :D

Topicstarter
Luigi87

Bericht door Luigi87 »

Possum schreef: ja nog geen 12 uur komt dat er veel gepost wordt. Andere groepen 2- 3 jaar. Bij cambrium (tweak) weten ze ook wel als de retentie langer is in de spot groep wat er gebeurt.

Ahh we pakken nu gewoon de volgende Russische server tot er geen meer over is daar ;)

loneranger

Bericht door loneranger »

Had ook tot gisteren de rus voor headers. Werkt idd niet meer
Als payserver gebruik ik Hitnews. Deze haalt echter maar beperkt headers binnen.

Heb nu een account aangemaakt bij lightningusenet en deze ingesteld als server voor alles in spotnet.
Werkt als een speer!!
Meer dan 355.000 spots binnengetrokken!! In tijd terug tot 2009.
Reacties laden supersnel!

Account kost 2.50 euro/mnd voor onbeperkt downloaden met 8 threads.
Ik heb geen banden met usenetlightning op welke manier dan ook, ik wilde mijn medeforumbewoners alleen maar hierop attent maken.
Als een mod van mening is dat dit ongeoorloofde reclame is moet men dit bericht maar verwijderen.

Svanur

Bericht door Svanur »

Lees je best veel over idd.
Ga het ook eens proberen, voor 2,50.
Zit momenteel nog bij Eweka maar loopt morgen vroeg af.
Even switchen kan volgens mij nooit kwaad.

dompdiedom

Bericht door dompdiedom »

Mijn Eweka was gister verlopen....heb nu lightningusenet 7,50 voor 100 dagen :roll:

Ben uiterst tevreden.

mazda.323

Bericht door mazda.323 »

Tackla schreef:Hoi heb de oplossing voor mij in ieder geval weer gevonden. Het gaat nl niet zo zeer om een russische server het gaat meer om het feit dat je 2 servers blijkbaar nodig hebt om snelheid in de reacties te krijgen. ( Vraag me niet waarom maar het is zo)

Ik heb nu voor de headers in de server.xml de news server van Ziggo vermeld en voor de down en upload mijn payserver.
voila snelheid is weer terug in de reacties ;-)

(moet je natuurlijk wel bij je ISP ook een newsserver hebben..)

Hopelijk is dit voor meer mensen de oplossing , suc6!
Yep, dat heb ik in het begin ook gedaan, dus idd een goede oplossing.

Je hoofdprovider instellen gebruiken bij Headers en bij up / download je payserver.. :mrgreen:

santhe

Bericht door santhe »

Goed gevonden, bedankt.

Hermansoft

Bericht door Hermansoft »

De server textnews.news.cambrium.nl is Inderdaad supersnel! Voor zolang het duurt ...............
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer