Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.81
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: PureUsenet (Binaries) / XSusenet (Headers)
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Eset NOD32 Antivirus 5.2.9.12
Met welk programma download je?: NewsLeecher
Wanneer begon je probleem?: Vandaag
Geef een beschrijving van je probleem: Vanwege mijn abonnement bij PureUsenet (ik switch regelmatig, naar de goedkoopste) was ik op zoek naar een header-downloader die ik ook kon gebruiken wanneer ik geen abonnement heb. Ik kwam uit op Block-accounts, maar ik koos voor een gratis account van XSusenet. Omdat ik binaries download met PureUsenet, heb ik mijn servers.xml bestand aangepast en voor header-downloads XSusenet ingesteld.
Ik ben wat dat betreft tevreden met resultaat (PureUsenet heeft een langere header retentie dan XSusenet (490 dagen vs 385 dagen) dus wilde de database verder laten updaten door XSusenet.
Het gevolg is dat XSusenet de hele database opnieuw heeft binnengehaald waardoor nagenoeg 385 dagen aan spots dubbel staan. (Midden op de pagina staan 385 dagen oud en vervolgens van vanmorgen de spots onder elkaar)
Ik zoek dus een manier hoe ik de spots die dubbel staan eruit kan halen.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb tot nu toe geprobeerd de database handmatig te openen maar kwam niet ver. Ik heb gezocht naar addons maar geen enkele actie bracht mij ver genoeg waardoor ik nu mijn vraag hier stel.
Schone installatie: Nee
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="free.xsusenet.com" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.pureusenet.nl" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="10" />
<Server Type="Uploads" Server="news.pureusenet.nl" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>