Re: Wie beheert de spotnet blacklist op jijhaatmij.nl ?

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
hjvbft
Answers: 0

Bericht door hjvbft »

Berichten van Estate op dit forum zijn verwijderd
- ManiaK
Zolang iemand spot binnen de (ongeschreven) regels van Spotnet komt deze persoon niet op de blacklist.
Dit "probleem" is makkelijk op te lossen door zelf goede filters te gebruiken.
Niemand is verplicht de externe blacklist en/of whitelist te gebruiken.
Er kan ook alleen gebruik gemaakt worden van de locale blacklist en/of whitelist.
Vragen over de blacklist kunnen naar : beheer@digitalplace.nl (kijk maar eens in spotnet als je spotnet improver gebruikt; als je een gebruiker report word er gemeld dat je daar heen kan mailen met vragen e.d. over de blacklist). bron
Het is zelfs mogelijk een andere externe blacklist en/of whitelist in te stellen via settings.xml.
Deze bestaan nog niet maar kan je bijvoorbeeld zelf of samen maken/bijhouden/bewerken enz.
Bijvoorbeeld (Heb deze links niet getest in Spotnet. Een dropbox link werkt in ieder geval)

Code: Selecteer alles

<WhitelistURL>http://pastebin.com/4jWg8hyy</WhitelistURL>
<BlacklistURL>http://pastebin.com/XjJU0V2C</BlacklistURL>

Wheaten
Supporter
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Leeftijd: 110

Bericht door Wheaten »

De keuze om de blacklist te gebruiken is aan de gebruiker zelf.
Het feit dat mensen vinden dat een film zonder nl sub, of in andere talen als spam moeten worden gezien gaat wel erg veel.

Het onnodig gescheld etc is iig voor mij een geldige reden dat iemand geblocked wordt.

Wil je zelf controle hebben over wat er je als spam wil classificeren zoek eens in spotnet naar SBG V3, deze versie heb ik voor Spotnet V1.81 geschreven.

Wheaten
Supporter

Bericht door Wheaten »

Pippi gebruikte nooit zulke moeilijke woorden en lange zinnen, die was kort en bondig.
Ook bevatte het altijd een stukje over meneer Nilsson.

Wheaten
Supporter

Bericht door Wheaten »

:thanku:

Blauwbek
Moderator Team Leider
Usenet: UNS
Internet: UPC
Contacteer:

Bericht door Blauwbek »

estate schreef:Vergeet niet te reageren als ook jij van mening bent dat die hele partijdige jijhaatmij lijst moet verdwijnen en plaats moet maken voor een eerlijker en democratisch alternatief.
Ik wil even hier op reageren: Vergeet niet dat de keuze om de door jou genoemde blacklist niet verplicht is, oftewel als je een eigen variant wil moet je die maken of een topic voor maken maar niet haatmij.nl gaan bashen omdat je op de blacklist staat, of dat nou eerlijk is of niet.
Het reageren op deze zin ga ik nu dus ook verbieden, of je het nou leuk vind of niet.

Mensen belachelijk maken door woorden te gebruiken als 'pippi taal' lijkt me ook niet nodig, zeker niet als ik lees op welk bericht je reageerd; dit bericht bevatte namelijk gewoon informatie die van toepassing was op jou topic.

In het kort: Je houding bevalt me niet. Je komt op mij over als iemand die chagrijnig is omdat ie op de blacklist staat, er vervolgens op los gaat schelden in spotnet en dan zeggen dat die en die spotnet bedreigd en dat je zo onterecht op de blacklist staat enz enz.
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

Blauwbek
Moderator Team Leider
Usenet: UNS
Internet: UPC
Contacteer:

Bericht door Blauwbek »

Ik sluit het topic, ik heb geen zin in deze discussie.
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

Gup
Algemeen Manager
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Leeftijd: 49

Bericht door Gup »

HIer even een berichtje van mij ...

Ik ontdek al sinds enige tijd dat ik daar ook op sta en doe dus vanaf die tijd mijn blacklist eer aan, tja als ik er toch al op sta heeft je goed gedragen ook geen zin meer dus scheld ik er vrolijk op los, waarom ? als de beheerder van die lijst van mening is dat ik daar thuishoor (terwijl ik al jaren goed werk verricht voor menig open source project) vind ik dat ik mij daar naar mag gedragen, immers mijn naam word al zwartgemaakt zonder reden en du zal ik die zwartmakerij dan maar in ere houden toch ?
Neen! niet mee eens, domweg omdat schelden geen meningsuiting is, maar eerder een uiting van machteloosheid, hetgeen als volwassen mens door middel van de juiste communicatie opgelost, danwel een gulden middenweg bekozen kan worden, zonder dat daar mensen voor geschaad dienen te worden.
We leven in een land met een grondwet die de vrijheid van meningsuiting beschermd, heb je daar een probleem mee? dan moet je niet gaan modereren.
Ikzelf heb de moderatieteams opgezet, ook de meeste mods heb ik persoonlijk uitgenodigd, danwel hebben diverse mods zich vrijwillig aangemeld, en commentaar op mijn moderators accepteer ik wél, maar dan wil ik graag de klacht in nette vorm zien toekomen per pb.

nu dit : heb je onze footer gelezen? © 2011 spot-net.nl
Spot-Net.nl is op geen enkele manier verbonden met FTD, Spotnet, SpotLite, SpotWeb of 1 van de andere programma's besproken op deze site

Daarom kom ik met deze vraag, waar haal je het lef vandaan om onze site aan een prog te koppelen, terwijl je werkelijk geen idee hebt hoe deze site werkt, en de daarmee gebonden wettelijke regels die wij daarmee hanteren?
Na het lezen van de vele berichten, en vooral haatdragend zijn naar de mensen die spotten op een programma als Spotnet, wat hebben wij daarmee te maken?
Waarom probeer je op deze manier een vuurzee van gezeik te creeren op ons forum? (ja idd je leest het goed ONS forum)
Persoonlijk vind ik dat je nogal durft om op deze manier gedurende je gehele lidmaatschap alleen maar negatief te uiten, en vele mensen, danwel onze trouwe users ten schande brengt, is dat jouw manier van uiten van mening?

Kijk, ik ben lang goed, en ten allertijde bereid om te bemiddelen, danwel tot een volwassen oplossing te komen, maar als wij al als eerste worden benoemd tot de moderators binnen het spotnetprogramma, dan zou ik heeeeeeeeeeeeeeeeel graag willen weten hoe je aan die info denkt te komen/weten, en ben ik nog veel benieuwder waarom je dit zo stellig volhoud!
Het is zoal u weet bij wet verboden illegale content te plaatsen op de nieuwsgroepen en door deze persoon een platform te geven tast u de integriteit van spotnet aan.
Ieder weldenkend mens weet dat spotnet op deze manier onder de aandacht komt te stan van juist die personen die het zouden willen verbieden, denk toch eens na.
Kijk als je af en toe wat spot oke, dat kan niet als verboden worden gezien, maar als je zoals KAJ in dit geval spotnet overspoeld met posts en blijft aanmelden dan lok je die lieden van Brein natuurlijk snel jouw kant op, en ik heb zo een vermoeden dat dat ook wel eens de bedoeling kon zijn achter deze spotter.
Want heeft er wel eens iemand van KAJ gehoord vóórdat Brein aankondigde usenet in Nederland onmogelijk te willen maken? juist, NEEN, nog nooit en ik ga al een heel tijdje mee mijn beste
Nu dit...
Het is zoal u weet bij wet verboden illegale content te plaatsen op de nieuwsgroepen
neen, ook onterecht, films en auteursrechtelijk materiaal op een server zetten moet ieder voor zich weten.... echter is het UPLOADEN van deze content verboden.
door deze persoon een platform te geven tast u de integriteit van spotnet aan.
Ieder weldenkend mens weet dat spotnet op deze manier onder de aandacht komt te stan van juist die personen die het zouden willen verbieden, denk toch eens na.
Dus iedereen die massa's plaatst zonder subs of niet in de gewenste taal moet verboden worden? Persoonlijk vind ik dat nogal hypocriet .. :slecht:
Jawel, ik heb nogal wat commentaar op poster KAJ7 en de reden is simpel: hij spot niet alleen maar post ook zelf, en dat mag hij best doen maar spotnet vervuilen is een andere zaak, als je ziet wat er al niet voorbij komt sinds deze man/vrouw op spotnet aktief is vraag je je af of hij anderen het wel gunt een leuke hobby te hebben, hij eist werkelijk alle ruimte binnen spotnet op en laat weinig over voor andere spotters.
Dus met andere woorden.. jij denkt werkelijk dat kaj7 duizenden terabytes aan schijfruimte eist? :facepalm:
Want heeft er wel eens iemand van KAJ gehoord vóórdat Brein aankondigde usenet in Nederland onmogelijk te willen maken? juist, NEEN, nog nooit en ik ga al een heel tijdje mee mijn beste.
Ik ga zelf ook al een heel tijdje mee, en kom daarom meteen met de vraag :

Hoe lang gebruikte jij nieuwsgroepen vóór de tijd van FTD?
En meteen ook de vraag: Waarom zou brein massaal zonder subs posten? het uploaden is zowiezo illegaal, terwijl het downloaden ervan (zelfs uit illegale bron) is toegestaan, of dat nou mét of zonder subs is, denk jij serieus dat BREIN zó stom zou zijn?

Langs deze weg vraag ik je meteen om op dit bericht te reageren, gezien je daar behoefte aan blijkt te hebben.
Topic heropend in afwachting van antwoord
- Gup
MVG
Gup
Need Support? click this link for the search engine or start a new subject

D3r @nt1 R00tk17 M31st3r :ssst:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer