Helaas ook ik kan, sinds vandaag, ook geen spot meer aanmelden. De tip dat oudere versie het nog wel doen, heb ik opgevolgd door v1.8 te installeren. Jahoor het werkte, echter zag ik dat de post op de server de naam had waar de afbeelding op stond. Gelukkig is deze onmiddelijk verwijderd. Maar ik heb nog steeds het probleem.
Diverse providers geprobeerd oa. sunny, maar steeds met de melding, Kan de spot niet toevoegen! Wat is hier aan de hand? Ook de verandering <ExternalSigning>True</ExternalSigning> naar False gaf geen resultaat. Wie heeft goede raad?
Het gebruik van Spotnet 1.8 i.p.v. Spotnet 1.8.1 is niet aan te raden.
In Spotnet 1.8 zit de fout dat HTML toegestaan word in spots/reacties + servers zonder inlog zijn niet te gebruiken. Probeer een oudere Spotnet versie of één van de andere clients waarmee gespot kan worden.
Bedankt voor de reactie! Mijn foutieve spot is gelukkig door het spotnet team verwijderd.
Deze foutieve spot stond natuurlijk ook bij Spotplanet. Heb ik ook laten verwijderen. Daarna heb ik van hun 'spot aanmelden' gebruik gemaakt. Hier lukte het prima! Ik hoop dat de auteur van spotnet hier snel iets aan kan doen zodat een spot aanmelden weer normaal gebeurt. m.vr.groet, Guillaumpie
Ik wil na lange tijd nog eens wat uploaden op spot-net. maar heelaas krijg ik ook bovenstaande melding.
Ik gebruik orgineel window 7. met daarop spotnet versie 1.8.1
echter het uploaden naar de nieuwsgroepen lukt op geen enkele manier. daarnaast hebik ook de settings.xml aangepast ook dit werkt niet en ben ik terug gegaan naar versie 1.8.0. ook deze oplossing heeft tot geen enkel resultaat geleid.
Heb nu al een aantal dagen hetzelfde probleem.
Ook ik heb de regels van settings.xml verandert maar dan reageert spotnet bij mij helemaal niet meer.
Ik hoop dat er nog een andere oplossing is want mij lukt het niet.
Ryxen,
Wat gebeurt er dan als Spotnet "helemaal niet meer reageert"? Krijg je een foutmelding, start het niet op, loopt het vast?
Wat heb je precies ingevuld in je settings.xml?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.