kan niet verder dan 368 dagen zoeken
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
kan niet verder dan 368 dagen zoeken
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: newsxs
Welke Internet Provider heb je?: telfort
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: weet ik niet
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: na installatie van 1.8.1
Geef een beschrijving van je probleem: kan niet verder zoeken dan 368 dagen, daarvoor wel
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: newsxs
Welke Internet Provider heb je?: telfort
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: weet ik niet
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: na installatie van 1.8.1
Geef een beschrijving van je probleem: kan niet verder zoeken dan 368 dagen, daarvoor wel
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
Re: kan niet verder dan 368 dagen zoeken
Hoi Laurence,
Dat zal dan te maken hebben met de headerretentie van NewsXs,zie ook database lijkt niet compleet te zijn
Ben je tevreden over je huidige provider, maar is de headerretentie niet geweldig? Je zou kunnen overwegen om een (niet verlopend) blockaccount te nemen, speciaal voor het ophalen van de headers. Dit kost een paar euro en gaat lange tijd mee. Meer info over het gebruik van een blockaccount:http://www.spot-net.nl/kb/article.php?a=164
Dat zal dan te maken hebben met de headerretentie van NewsXs,zie ook database lijkt niet compleet te zijn

Ben je tevreden over je huidige provider, maar is de headerretentie niet geweldig? Je zou kunnen overwegen om een (niet verlopend) blockaccount te nemen, speciaal voor het ophalen van de headers. Dit kost een paar euro en gaat lange tijd mee. Meer info over het gebruik van een blockaccount:http://www.spot-net.nl/kb/article.php?a=164
-
maar Newsxs heeft een retentie van +/- 700-800 dagen.
En hiervoor[dus 2 weken] had ik een oude versie,van Spotnet, daar had ik die retentie wel!
Ik dacht, kijk ik ergens overheen?
-- [bericht automatisch samengevoegd - 26 sep 2012, 15:55] --
oh ja, er komt elke dag een dag bij, dus eerste keer dat ik echt keek was het 367 dagen, de volgende dag 368, nu 369 dagen.
wat doe ik verkeerd? of wat zie ik niet?
En hiervoor[dus 2 weken] had ik een oude versie,van Spotnet, daar had ik die retentie wel!
Ik dacht, kijk ik ergens overheen?
-- [bericht automatisch samengevoegd - 26 sep 2012, 15:55] --
oh ja, er komt elke dag een dag bij, dus eerste keer dat ik echt keek was het 367 dagen, de volgende dag 368, nu 369 dagen.
wat doe ik verkeerd? of wat zie ik niet?
-
Je haalt de headerretentie en de binaryretentie door elkaar,laurence.
Eenvoudig gezegd geeft de headerretentie van je provider aan hoe groot de database wordt als je hem voor de eerste keer ophaalt. De binaryretentie geeft aan hoe ver in het verleden je terug kan om spots te downloaden.
Dus Newsxs heeft een headerretentie van 370 dagen op dit moment en de binaryretentie is 700 dagen.
De nieuwste versie van Spotnet maakt een nieuwe database aan, daarom ben je nu weer terug op de maximale grootte van database die je met Newsxs kunt bereiken.
Veel gestelde vragen Spotnet 1.8.1- Database
en
Spotnet F.A.Q - Waarom heb ik met de ene provider een veel grotere database dan met de andere?
Gebruik anders even de zoekfunctie, er staat heel veel hierover al geschreven op dit forum.
Eenvoudig gezegd geeft de headerretentie van je provider aan hoe groot de database wordt als je hem voor de eerste keer ophaalt. De binaryretentie geeft aan hoe ver in het verleden je terug kan om spots te downloaden.
Dus Newsxs heeft een headerretentie van 370 dagen op dit moment en de binaryretentie is 700 dagen.
De nieuwste versie van Spotnet maakt een nieuwe database aan, daarom ben je nu weer terug op de maximale grootte van database die je met Newsxs kunt bereiken.
Veel gestelde vragen Spotnet 1.8.1- Database
en
Spotnet F.A.Q - Waarom heb ik met de ene provider een veel grotere database dan met de andere?
Gebruik anders even de zoekfunctie, er staat heel veel hierover al geschreven op dit forum.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
-
Begrijpen lukt dit mij niet echt goed, ook niet met googelen.
Totaal onbekende materie. Ik probeer nog een vraag: als ik een oudere versie van Spotnet erop zet, kan ik dan wel weer terug naar 700 dagen?[ben bang van niet].
Totaal onbekende materie. Ik probeer nog een vraag: als ik een oudere versie van Spotnet erop zet, kan ik dan wel weer terug naar 700 dagen?[ben bang van niet].
-
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
Nee dat gaat niet lukken,tenzij je nog een backup hebt van je database zie ook viewtopic.php?f=3&t=5357&p=46853&hilit= ... den#p46853
en hoeveel spots zitten er in een database
en beperkt aantal spots
Lees maar ns door misschien dat het dan wat duidelijker voor je wordt
en hoeveel spots zitten er in een database
en beperkt aantal spots
Lees maar ns door misschien dat het dan wat duidelijker voor je wordt

Tag naar opgelost
- ManiaK