VOB file.
Moderator: Moderator Team
-
VOB file.
Hoi,
Ik ben nieuw bij Spotnet. Ik heb een vraag omtrent afspelen.
Ik heb een film gedownload. Maar ik kan de VOB file niet afspelen.
Ik heb de ISO file netjes uitgepakt. Maar als ik hem afspeel bij VLC of Media of Divx herkent de programma de DVD niet.
Hierdoor kan ik dus geen film kijken. Ik heb geen beeld of geen geluid. Er staat unsupported format. YYou need directshow codecs.
Wat wordt hiermee bedoeld??
mvg
Ik ben nieuw bij Spotnet. Ik heb een vraag omtrent afspelen.
Ik heb een film gedownload. Maar ik kan de VOB file niet afspelen.
Ik heb de ISO file netjes uitgepakt. Maar als ik hem afspeel bij VLC of Media of Divx herkent de programma de DVD niet.
Hierdoor kan ik dus geen film kijken. Ik heb geen beeld of geen geluid. Er staat unsupported format. YYou need directshow codecs.
Wat wordt hiermee bedoeld??
mvg
-
Re: VOB file.
Selecteer de VIDEO_TS.IFO om bestanden met een dvd opmaak af te spelen.
VLC kan een iso lezen en afspelen. Probeer anders MPC-HC.
ffdshow
Selecteer een groot VOB bestand, openen met AVIcodec, als er bij Video en Audio "Ondersteund" staat zijn de goede filters aanwezig. Als dit er niet staat kan er rechts op "Web" geklikt worden en word er een pagina geopend waar een filter gedownload kan worden die het bestand wel ondersteund.
Zie ook:
viewtopic.php?f=92&t=4804&p=42265&#p42265
viewtopic.php?f=92&t=3396&p=30044&#p30044
VLC kan een iso lezen en afspelen. Probeer anders MPC-HC.
ffdshow
AVIcodecffdshow is DirectShow and VFW codec for decoding/encoding many video and audio formats, including DivX and XviD movies using libavcodec, xvid and other opensourced libraries with a rich set of postprocessing filters.
Selecteer een groot VOB bestand, openen met AVIcodec, als er bij Video en Audio "Ondersteund" staat zijn de goede filters aanwezig. Als dit er niet staat kan er rechts op "Web" geklikt worden en word er een pagina geopend waar een filter gedownload kan worden die het bestand wel ondersteund.
Zie ook:
viewtopic.php?f=92&t=4804&p=42265&#p42265
viewtopic.php?f=92&t=3396&p=30044&#p30044
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 49
Re: VOB file.
Simpel houden:
Mount de iso file met deamontools.
Speel de video-ts map af met power dvd.
Mount de iso file met deamontools.