Sinds 1.8.1 errors occurred

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
ThePrutser
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2012, 13:33
Answers: 0
Usenet: SuperNews
Internet: UPC

Sinds 1.8.1 errors occurred

#1

Bericht door ThePrutser »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: SuperNews
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Microsoft Security Essentials
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Geupgrade van 1.7 naar 1.8.1
Geef een beschrijving van je probleem: Elke keer bij het opstarten van SpotNet en ook bij het wisselen tussen de tabbladen Overzicht en Downloads krijg ik de meldingen:
"Errors occurred. See the logfile 'C:\Program files (x86)\Spotnet\SABnzbd.exe.log' for details" Deze logfile wordt overigens niet aangemaakt.
"Oeps Fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile." Ook hier wordt de log geen log file aangemaakt, er valt dus niks te bekijken.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 04 jul 2012, 14:37] --

hmmm, een workaround die ik zelf nu gevonden heb is het programma te starten met Run As Administrator. Dit vind ik opzich heel vreemd om dat ik dat bij de vorige versie(s) niet hoefde...
Spot-net.nl Forums : Disclaimer