Ook ik kan niet aan de slag met Spotnet met ziggo.
Ik heb nog een @home email adres. Dus bij provider:ziggo
news.home.nl
En dan zowel gebruikersnaam met ww geprobeerd als mijn hele email adres en ww...dus .....@home.nl
Ik krijg een foutmelding, nummer 931 (the connection attempt time out, or the connected host has failed to respond)
Als je een @home mailadres hebt, dan moet je "news.home.nl" invullen. Dan je volledigehoofd e-mailadres (naam@home.nl) plus wachtwoord van het hoofd e-mailadres.
Dit is het e-mailadres wat je van @home gekregen hebt, toen je een internetaccount afsloot bij @home.
Dat kan dus een ander mailadres zijn dan het mailadres dat je op dit moment in gebruik hebt.
Prima Esmee,
Als je alles goed hebt ingevuld, mag je even kijken naar dit topic! Error 931 Probeer uit of je probleem met de genoemde oplossingen verholpen kan worden. Maak anders even een bericht aan in dat topic met je gegevens. http://www.spot-net.nl/support/srt/
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
misschien hebben meer mensen hier last van ?
ik zit bij de newsserver van ziggo. en download hier bijna alles.
nu is het door de week zon 6mbit download per sec mogelijk,
nu is het in het weekend soms maar 1 tot nu hele dag helemaal niks te downloaden.
ik baal hier best van nogal eigenlijks, heb je snel internet en werkt downloaden niet.
programma is spotnet v1.8.1
windows 8 pro editie 64 mbit.
provider ziggo 120mbit/ps
firewall en virusscan staat uit momenteel.
download snelheid tussen nu 27k/bs en 1mb.
ik wil eigenlijks niet nog meer gaan betalen voor men internet betaal er al genoeg voor.
ziggo zegt elke keer onze newsserver is niks mis mee,
maar als ik dan op de zelfde dag een sunny usenet acount aan maak voor proberen dan werkt dat wel met 8 mb /ps
Ik heb spijtig genoeg geen antwoord op je probleem
Ik heb hier hetzelfde, door de week een goede verbinding in het weekend niet.
Dit probleem heb ik sinds 2 weken.
Ik heb sinds 2001 een abonnement van Ziggo en had nog nooit problemen tot nu.
Ziggo heeft problemen met de usenet server. Topic over problemen
Een voorgestelde oplossing voor een beter downloadsnelheid via usenet is overstappen op een langzamer Ziggo pakket. Gebruik het prijsverschil voor een payserver.
De snelheid via de Ziggo usenet server is beperkt. Via een payserver zijn hogere snelheid mogelijk.
ben zelf ook op onderzoek uit gegaan,
zit te denken men abbo ook down te graden en een pay server te nemen.
ziggo haar server is ofline gehaald door brein ( ziggo zal te trots zijn dit toe te geven )
als je beld met ziggo mag niemand van ziggo er iets over zeggen ( zijn ze te arrogant voor)
je moet alles zelf maar uitzoeken en ze helpen je nergens mee.
ja meneer reset uw modem is ? verander de volgende instellingen, wft ik verander niks voor jullie.
want dan kan der weer een monteur langs komen etc etc
storing zit hem dus in de server die down is. door de week is het prima maar sweekends en savonds is die overbelast en werkt ie niet meer naar behoren.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.