Helaas, dat werkt bij mij niet, blijven door elkaar staan.MariaK schreef:Als de spots door elkaar staan dan klik je toch gewoon weer een keer (of 2) op datum???

Moderator: Moderator Team
Helaas, dat werkt bij mij niet, blijven door elkaar staan.MariaK schreef:Als de spots door elkaar staan dan klik je toch gewoon weer een keer (of 2) op datum???
Het probleem blijft gewoon ... maakt niks uit waar ik 1 of 2x op klik...datum en leeftijd samen werkt ook niet...als ik spotnet open dan krijg ik een spot van 19 dagen of nog ouder en eronder eentje van vandaag...het lijkt wel een kaartenspel wat gehusseld is...blijft toch vervelend...hanshendrix schreef:Helaas, dat werkt bij mij niet, blijven door elkaar staan.MariaK schreef:Als de spots door elkaar staan dan klik je toch gewoon weer een keer (of 2) op datum???
Bedankt, ze staan nu netjes op datum.MariaK schreef:Heb je versie 1.8.1? Kijk dan even naar dit topic!
Volgorde van de spots
Het is gelukt maar ik kan nu geen filters aanmakenDus ik ben wel benieuwd hoe dat dat kan dat dat bij jou niet lukt...
Dus wil je even nakijken: Heb je versie 1.8.1?
Heb je de kolom leeftijd UITgevinkt?
Dus dat je alleen datum hebt staan...
En dan op datum klikken...dan komen de oudste spots boven te staan.
En dan nog een keer op datum klikken, dan zou alles in chronologische volgorde moeten staan.
Ik hoor graag van je!