Spotlite/Spotgrit/Spotnet

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
Gompy
Answers: 0
Leeftijd: 109

Spotlite/Spotgrit/Spotnet

Bericht door Gompy »

ardy43 schreef:of je kan spotlite proberen?
lees hier :goed:
draait bij mij al tijden probleemloos!! :D
Als iemand wil posten heeft men niets aan Spotlite. :slecht:
Voor de rest is het een gaaf programma, ik gebruik beide, zowel lite als net.
Dit topic heb ik afgesplitst van het oorspronkelijke topic ivm OT
- ManiaK

hjvbft

Re: Nieuwe versie loopt vast

Bericht door hjvbft »

@Gompy:
Een Spot toevoegen via Spotnet en ondersteuning geven via SpotLite is mogelijk.
Voor het toevoegen van een spot is het niet nodig eerst op bijwerken te klikken.
Dat er via SpotLite niet gespot kan worden is niet anders. Dit wilt de maker van SpotLite niet.
De overige mogelijkheden van SpotLite blijven een voordeel op Spotnet.
Spotten kan ook via SpotWeb en deze werkt bijvoorbeeld op Windows, Ubuntu, Synology NAS, Debian (squeeze) en freeBSD ZFSGuru.
SpotGrit kan ook gebruikt worden voor spotten. Deze heeft echter momenteel een lange lijst met bugs.

Topicstarter
Gompy
Leeftijd: 109

Re: Nieuwe versie loopt vast

Bericht door Gompy »

hjvbft schreef:[off-topic]
@Gompy:
(Knip)
Dat er via SpotLite niet gespot kan worden is niet anders. Dit wilt de maker van SpotLite niet.
De overige mogelijkheden van SpotLite blijven een voordeel op Spotnet.
(knip)
SpotGrit kan ook gebruikt worden voor spotten. Deze heeft echter momenteel een lange lijst met bugs.
[off-topic]
Beste hjvbft,

Alle mogelijk en onmogelijkheden van alle programma's zijn mij zeer goed bekend hoor, vandaar dat ik aangaf dat ik zowel Spotnet (1.76) als Spotlite gebruik, en beide programma doen precies wat ik wil en wat ik vraag.
Spotgrit;
Spotgrit is voor mij onbruikbaar geworden en heb het ook van de computer verwijderd.
Reden is dat, omdat ik een beeldresolutie heb van 1024 x 768, ik maar een half spot-informatiescherm te zien krijg, en er dus niets mee kan doen.
Het geheugengebruik is zo enorm geworden dat de computer tijdens het verwerken van de opgehaalde data geruime tijd onbruikbaar is.
(Is gemeld op het Spotgrit-forum
http://tinyurl.com/dx3l6nu )
Spotgrit vind ik op zich ook een schitterend programma, en wacht ook met spanning op de versie 2, daar zou alles verholpen zijn.
Voor de rest vind ik al dit soort programma's geweldig, hoe meer hoe liever, als ze maar op elkaar afgestemd zijn v.w.b spot en bericht-informatie enz, enz.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer