Onderwerp over de download Spotnet Improver
Moderator: Moderator Team
-
- Moderator Team Lid
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver
Spotnet Improver verandert automatisch de lettertype terug naar hoe het hoort.
Om te achterhalen waarom je een 403 krijgt; kun je naar start gaan, cmd intypen, en in het zwarte schermpje dat verschijnt 'nslookup haatmij.nl' intypen? Wat er dan op het scherm verschijnt aub in een nieuw bericht zetten.
Om te achterhalen waarom je een 403 krijgt; kun je naar start gaan, cmd intypen, en in het zwarte schermpje dat verschijnt 'nslookup haatmij.nl' intypen? Wat er dan op het scherm verschijnt aub in een nieuw bericht zetten.

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
-
- Usenet: Eweka
Server : Unknown
Address : 10.0.0.1
Niet-bindend Antwoord :
Naam : haatmij.nl
Address : 31.170.163.174
-- [bericht automatisch samengevoegd - 12 nov 2011, 18:27] --
Net even de locale kopie (SIL) van improver.js geprobeerd en werkt ook niet......
Address : 10.0.0.1
Niet-bindend Antwoord :
Naam : haatmij.nl
Address : 31.170.163.174
-- [bericht automatisch samengevoegd - 12 nov 2011, 18:27] --
Net even de locale kopie (SIL) van improver.js geprobeerd en werkt ook niet......
-
- Moderator Team Lid
31.170.163.174 is nog het oude adres. Dat betekent dat de DNS servers van je provider nog niet zijn geupdate.
Het beste wat je kunt doen is openDNS instellen. Zie hiervoor Instellen-alternatieve-DNS-server
OpenDNS
Het beste wat je kunt doen is openDNS instellen. Zie hiervoor Instellen-alternatieve-DNS-server
OpenDNS

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
-
- Usenet: Tweaknews/Astraweb
- Internet: KPN
Spotnet Improver Local v1.5a Werkt wel, ook als de site haatmij.nl niet bereikbaar is.appfan schreef:Net even de locale kopie (SIL) van improver.js geprobeerd en werkt ook niet......
Het kan wel zijn dat SIL melding geeft dat het script niet gedownload kan worden. Dit kun je uitzetten door in SpotnetIL.ini de Notificatie= op 0 (nul) te zetten.
-
- Usenet: Eweka
Heb de lokale versie wel werkend gekregen. Ik dacht dat de extensie .js_SIL niet zou werken en had het veranderd in .js ..... Teruggezet en het werkt. Nu de online nog .....
-- [bericht automatisch samengevoegd - 13 nov 2011, 15:41] --
-- [bericht automatisch samengevoegd - 13 nov 2011, 15:41] --
Ga ik proberen. Het is wel vreemd dat ik een andere tekst op haatmij wel kan zien, maar de hoofdsite geeft : Index of... en verder een leeg scherm. Rest allemaal 403. (Als ik het me goed herinner was de link die ik wel kon zien, die bij de lokale versie van improver staat.)Thisegzz schreef:31.170.163.174 is nog het oude adres. Dat betekent dat de DNS servers van je provider nog niet zijn geupdate.
OpenDNS
-
- Usenet: Tweaknews/Astraweb
- Internet: KPN
Je kunt SI en SIL niet door elkaar heen gebruiken.appfan schreef:Heb de lokale versie wel werkend gekregen. Ik dacht dat de extensie .js_SIL niet zou werken en had het veranderd in .js ..... Teruggezet en het werkt. Nu de online nog .....
Je gebruikt het één of het ander.
.js_SIL is het backup van het script van Thisegzz dat door SIL word aangepast om het script lokaal het werk te laten doen,
-
Kan het kloppen dat spotnet improver niet werkt op spotnet 1.8?
-
- Moderator Team Lid
Dat zou best kunnen, ik heb de nieuwe Spotnet nog niet geinstalleerd, ga ik nu doen.

-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Het lijkt erop alsof bijna alles al is overgenomen in SN zelf nu. Alleen het scheldwoorden filter maakt deze addon nog uniek als ik het goed heb. Je hebt blijkbaar goede ideeën Thisegzz
.

-
- Leeftijd: 109
Bij 1.8 kun je geen smilies toevoegen want die zijn er niet, klopt dat?