edit: Om nog even terug te komen op mijn verzoek over een vloekfilter mensen. Een groot gedeelte spotnetters
leest dit niet. Stel je voor het grote K wordt veranderd naar schattig . Dat zou even lachen zijn. Je kan
bijvoorbeeld de schrijfvormen opslaan in het script. Met een kleine letter of grote letter bijvoorbeeld.
We kunnen altijd kijken wat er mee wordt gedaan. Gewoon censuur of iets dergelijks.
Ik hoop dat er over nagedacht kan worden. Het roept vaak agressie in het verkeer op.:
Misschien dat ik het door sterretjes vervang en bij een mouseover het originele woord weer zichtbaar is. Dan weet je toch wat er gezegd werd maar zie je het beledigende woord alleen als je het zelf wilt.
Doorgevoerd. Als je scheldwoorden hebt die niet in het script staan kan je ze naar me PMen.
Thisegzz schreef:Misschien dat ik het door sterretjes vervang en bij een mouseover het originele woord weer zichtbaar is. Dan weet je toch wat er gezegd werd maar zie je het beledigende woord alleen als je het zelf wilt.
Doorgevoerd. Als je scheldwoorden hebt die niet in het script staan kan je ze naar me PMen.
Geweldig Thisegzz. Nu kunnen we elkaar creatiever beledigen ( het gebeurt nu eenmaal al ben ik het er niet mee eens ).
Hopelijk blijven de kwetsende woorden nu uit spotnet en blijft het gezellig.
wel jammer dat het woord 'verbetering' nu ook niet meer mag
Verder is het toevoegen van reacties op gezette tijden heel erg lastig, duurt soms wel 4 keer voor hij blijft staan. (Ligt niet aan mijn usenetprovider, heb het ook zonder Spotnet Improver geprobeerd zonder problemen)
Is het geen idee om te controleren op hele woorden en niet een deel van een woord?
Er bestaan voor Spotlite skins die badwords gebruiken en alleen controleren op het hele woord.
Dat kan als basis gebruikt worden in Spotnet Improver.
Een link naar de badwords.js (bevat de woorden waarop gefilterd word) staat in de spots.tpl van bijv. Betalica.
Kan de link ook per PB sturen. De woordenlijst kan ook lokaal opgeslagen worden.
Gisteren spotnetimprover geinstalleerd op versie 1.7.4 .
Werkte perfect.
Vandaag echter niet meer !
Zie geen smileys meer staan als ik een bericht wil plaatsen en de black- en whitelist mededelingen zijn weg.
Ge-update naar versie 1.7.6 en improver voor 1.7.6 geinstalleerd.
Improver werkt niet meer...... (geen smileys en black and white list. Sommige reacties laten echter wel smileys zien, anderen niet !)
Tevens een vraag hoe ik het lettertype voor de aankondiging en reacties kan verkleinen, want dat is opeens erg groot geworden........ de grootte van het lettertype is wel te veranderen, maar werkt niet in de reacties, alleen in de lijst van spots.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 12 nov 2011, 17:42] --
Hmmm...... krijg een 403 melding als ik naar het .js script ga op jij.haat....
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.