Wat zijn uw wensen voor Spotnet ?
Moderator: Moderator Team
@asenegawa:
Het laden van reacties is uit te zetten door in bestand c:\programdata\spotnet\settings.xml de volgende regel te veranderen
True
in
False
Voor sneller laden van de header de russische news server gebruiken (bracht bij mij reactie snelheid terug naar 10-15 secs)
Het laden van reacties is uit te zetten door in bestand c:\programdata\spotnet\settings.xml de volgende regel te veranderen
True
in
False
Voor sneller laden van de header de russische news server gebruiken (bracht bij mij reactie snelheid terug naar 10-15 secs)
-
zeehondje: Ik zou graag SSL ondersteuning zien, al is het alleen al voor mijn eigen gemoedsrust.
Werkt al via Spotnet. news2.neva.ru is ook gewoon via poort 563 te gebruiken
Werkt al via Spotnet. news2.neva.ru is ook gewoon via poort 563 te gebruiken
Laatste versie SpotLite 1.0 RC1 viewtopic.php?f=1&t=303
Het kunnen wijzigen van filters en een watchlist zou ik graag in een (van de) volgende versie willen zien.
-
-
-
Ik zou graag de bestandsnaam willen zien waarop ik kan zoeken en de mogelijkheid om deze met de muiscursor te selecteren en kopiëren.
Dit omdat de nzb knop niet altijd het gewenste resultaat geeft (downloadde laatst een mp3 versie terwijl ik in een flacspot zat)
Ook vind ik dan vaak gelijksoortige posts in de zoekmachines en dat vind ik altijd interessant.
Dit omdat de nzb knop niet altijd het gewenste resultaat geeft (downloadde laatst een mp3 versie terwijl ik in een flacspot zat)
Ook vind ik dan vaak gelijksoortige posts in de zoekmachines en dat vind ik altijd interessant.
wensen!
ik wil iedereen bedanken die dit mogelijk gemaakt heeft. ik baalde al toen nzb-portal verdween. maar dit komt heel erg in de buurt. ik laat het aan de makers wat ze willen veranderen.
nogmaals. BEDANKT
ik wil iedereen bedanken die dit mogelijk gemaakt heeft. ik baalde al toen nzb-portal verdween. maar dit komt heel erg in de buurt. ik laat het aan de makers wat ze willen veranderen.
nogmaals. BEDANKT
-
Keuze tijdens installatie om sabnzbdplus NIET te installeren.
Ik en waarschijnlijk meerdere, gebruiken sabzbdplus op een server of NAS.
Het is dan niet noodzakelijk om deze te installeren.
Instellen van sabzbdplus gegevens (host, port, user, password, API-key) via programma
(ipv handmatig settings.xml aanpassen)
Wijzigen van bestaande filters
Instellen van verschillende newsservers (ipv handmatig servers.xml aanpassen)
Opgebouwde database ipv platte tekst, gebruik SQLite. Dit zal waarschijnlijk een versnelling van het programma betekenen.
Ik en waarschijnlijk meerdere, gebruiken sabzbdplus op een server of NAS.
Het is dan niet noodzakelijk om deze te installeren.
Instellen van sabzbdplus gegevens (host, port, user, password, API-key) via programma
(ipv handmatig settings.xml aanpassen)
Wijzigen van bestaande filters
Instellen van verschillende newsservers (ipv handmatig servers.xml aanpassen)
Opgebouwde database ipv platte tekst, gebruik SQLite. Dit zal waarschijnlijk een versnelling van het programma betekenen.
-
Bedankt, ziet er zeer goed uit. Vandaag voor het eerst geprobeerd, maar mijn payserver werkt niet namelijk: reader.usenet.pro
quicknet (ziggo werkt echter wel). zou usenet.pro toegevoegd kunnen worden?
Alvast bedankt.
quicknet (ziggo werkt echter wel). zou usenet.pro toegevoegd kunnen worden?
Alvast bedankt.
-
- Leeftijd: 55
een update knop, nu kan je alleen updaten door het programma af te sluiten en op nieuw op te starten