Beste Mensen,
Na verder onderzoek zijn we er achter gekomen dat zaken van spotnet onder free.usenet nog door onze cleanfeed (Spam filtering) werden gefiltered.
Hierdoor zijn de artikelen wel ons platform beschikbaar, echter alleen niet in onze overview.
Dit heeft er dus toe geleidt dat sommige posts niet worden getoond.
Vanaf heden is ook free.usenet als uitzondering opgenomen in onze cleanfeed en zal het probleem niet meer voor moeten komen.
Dit geldt enkel alleen voor nieuwe posts, oude posts kunnen wij echter niet meer terug halen.
Excuses voor het ongemak.
Groet
Ervaringen & Discussie: I-Telligent
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: EasyUsenet
- Leeftijd: 51
Re: Ervaringen & Discussie: I-Telligent
De problemen met de reacties zou opgelost moeten zijn: http://www.i-telligent.nl/forum/viewtop ... 8&f=6#p428
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Hehe, eindelijk
. Ik dacht niet meer dat ze antwoord zouden geven op mijn vraag. Hopelijk geldt dit nu ook voor Lightning Usenet, anders schiet ik er niet zoveel mee op
.

-
Yep, dit bericht komt van news-service.com.Megalos schreef:Hehe, eindelijk. Ik dacht niet meer dat ze antwoord zouden geven op mijn vraag. Hopelijk geldt dit nu ook voor Lightning Usenet, anders schiet ik er niet zoveel mee op
.
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Oké, mooi! Klasse support trouwens weer van I-Telligent, wel een beetje lang geduurd, maar veel andere USP zouden helemaal niets doen
.

-
Kan iemand mij vertellen of de database probleem inmiddels is opgelost? Dus dubbele database laden en missende spots af en toe.
-
free.pt is compleet --> Er ontbreken geen spots.
free.usenet toont een deel van de headers niet --> reactie word niet zichtbaar in de Spotnet clients
free.wiley toont een deel van de headers niet --> moderator ziet de melding niet en telt niet mee als spam in SpotLite, SpotWeb en SpotGrit.
off-topic: free.ucp toont een deel van de headers niet --> word gebruikt door Usenet Collector.
De body van de missende headers zijn wel aanwezig. Er gaat dus nog iets niet goed.
free.usenet toont een deel van de headers niet --> reactie word niet zichtbaar in de Spotnet clients
free.wiley toont een deel van de headers niet --> moderator ziet de melding niet en telt niet mee als spam in SpotLite, SpotWeb en SpotGrit.
off-topic: free.ucp toont een deel van de headers niet --> word gebruikt door Usenet Collector.
De body van de missende headers zijn wel aanwezig. Er gaat dus nog iets niet goed.
-
Inmiddels is de server adress veranderd naar reader.i-telligent.com, voor wie het gemist hebben.
Misschien kan er iemand eens testen of het database probleem is opgelost.
Misschien kan er iemand eens testen of het database probleem is opgelost.
-
reader.i-telligent.com = 91.223.220.33 = XS News
Netwerknaam: TEMPORARY-XSNEWS2-BLOCK
Het is mogelijk dat de andere servers in hetzelfde ipblock komen of dat ze kiezen voor een andere netwerkbeheerder.
Newsgrabber is ook overgezet. Komt nu uit bij 91.223.220.40
Binverse = 91.223.220.15
En zo zijn er nog een paar. LightningUsenet is (nog) niet overgezet.
Netwerknaam: TEMPORARY-XSNEWS2-BLOCK
Het is mogelijk dat de andere servers in hetzelfde ipblock komen of dat ze kiezen voor een andere netwerkbeheerder.
Newsgrabber is ook overgezet. Komt nu uit bij 91.223.220.40
Binverse = 91.223.220.15
En zo zijn er nog een paar. LightningUsenet is (nog) niet overgezet.
Laatst gewijzigd door hjvbft op 04 nov 2011, 22:47, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Zo te zien idd. Gaan we maar op zoek naar een andere. NewsXS idem, je ziet de 1 zijn dood is de ander zijn brood. 
Edit: Gezien mijn ervaringen met de server van xsnews toch maar weer een andere zoeken dan. Wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat iedere reseller een l*l verhaal ophangt waarom er een "storing " is, terwijl met een beetje gezond verstand je toch wel uit kan vinden waar ze zitten.

Edit: Gezien mijn ervaringen met de server van xsnews toch maar weer een andere zoeken dan. Wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat iedere reseller een l*l verhaal ophangt waarom er een "storing " is, terwijl met een beetje gezond verstand je toch wel uit kan vinden waar ze zitten.
-
- Moderator Team Lid
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Verhuizing is voltooid. Jammer genoeg komen alle spots nu door elkaar binnen (tijdsvolgorde klopt niet meer). Ik heb I-Telligent al gemaild, zodra ik reactie heb zal ik dat hier neer plempen.

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch