Ik krijg hem helaas niet gedownload hier van de site af.
Ik krijg onderstaande melding
spotnet176.exe is not commonly downloaded and could harm your computer.
Je virusscanner geeft aan dat dit programma niet vaak gedownload is en daarom mogelijk gevaarlijk zou kunnen zijn. Als je hem van deze site afgehaald hebt dan kun je die melding negeren.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
nee hoor, met Firefox kreeg ik ook steeds een incomplete download. (ging maar tot ca. 4mb en stopte dan) Heb 'm uiteindelijk uit de binaries gehaald. Daar was ie wel compleet en ik kon 'm foutloos installeren.
Ik heb hem net nog een keer opgehaald, en nu zonder problemen....snap het even niet meer. Maar alles is nu weer zo als het zou moet zijn.
Ik heb gisteren alles geprobeerd van firefox tot een compleet uitgeschakelde virus scanner en firewall.
Zonet stond alles gewoon weer aan en met internet explorer 9,0 haalde ik hem gewoon binnen.
Krijg ook de indruk dat er gister gewoon een run is geweest op de nieuwe versie.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.