aanval op spotnet
Moderator: Moderator Team
-
siet
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 30 mar 2011, 12:55
-
TifKag
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 15 feb 2011, 13:34
Re: aanval op spotnet
Als je SQL Lite installeerd, moet je de dll file van SQL Lite NIET laten overschrijven door de dll van spamremover, de dll file die bij SQL Lite zit, werkt al samen met de exe file van spamremover.
-
gringo
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 00:10
Re: aanval op spotnet
had ik de eerst keer dus wel gedaan maar daarna had ik SQL weer opnieuw geinstalleerd entoen niet
-
Thisegzz
- Berichten: 703
- Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Re: aanval op spotnet
Heb de DLL uit de zip gehaald.TifKag schreef:Als je SQL Lite installeerd, moet je de dll file van SQL Lite NIET laten overschrijven door de dll van spamremover, de dll file die bij SQL Lite zit, werkt al samen met de exe file van spamremover.

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
-
TifKag
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 15 feb 2011, 13:34
Re: aanval op spotnet
Vreemd, ik had de eerste keer ook die foutmelding, toen heb ik SQL Lite eerst gedeinstalleerd, en daarna opnieuw geinstalleerd, en alleen de exe file in de bin directory gezet.gringo schreef:had ik de eerst keer dus wel gedaan maar daarna had ik SQL weer opnieuw geinstalleerd entoen niet
Daarna werkte het feilloos. (Windows 7 32 bits)
Misschien dat het helpt als je de de exe file als administrator uitvoert
-
SFNL1984
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 28 sep 2011, 18:41
- Usenet: eweka
- Internet: upc
Re: aanval op spotnet
Voor de mensen met Windows Vista 64 bit, je moet de bestanden in een ander mapje (x64) in het bin mapje.
Dus ProgramFiles (x86)/SQLite.NET/bin/x64
Dan werkt het perfect!!
Dus ProgramFiles (x86)/SQLite.NET/bin/x64
Dan werkt het perfect!!
-
Mustang5.0
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:47
Re: aanval op spotnet
Kijk dit is bij mij de oplossing 10036 spamspot's verwijderdTifKag schreef:Als je SQL Lite installeerd, moet je de dll file van SQL Lite NIET laten overschrijven door de dll van spamremover, de dll file die bij SQL Lite zit, werkt al samen met de exe file van spamremover.
-
gringo
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 00:10
Re: aanval op spotnet
TifKag schreef:Vreemd, ik had de eerste keer ook die foutmelding, toen heb ik SQL Lite eerst gedeinstalleerd, en daarna opnieuw geinstalleerd, en alleen de exe file in de bin directory gezet.gringo schreef:had ik de eerst keer dus wel gedaan maar daarna had ik SQL weer opnieuw geinstalleerd entoen niet
Daarna werkte het feilloos. (Windows 7 32 bits)
Misschien dat het helpt als je de de exe file als administrator uitvoert
Helpt ook niet,maakt niet uit wat ik doe,werkt gewoonweg niet.Ik kan hem eerst wel laten zoeken naar dat spot bestand maar dan blijft hij steken op dat venstertje FORM1
Zal wel niet in windows xp,32bit werken denk ik.
-
SFNL1984
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 28 sep 2011, 18:41
- Usenet: eweka
- Internet: upc
Re: aanval op spotnet
Staat er in je bin map van SOLLite niet een mapje (x32) of iets in die geest?gringo schreef:TifKag schreef:Vreemd, ik had de eerste keer ook die foutmelding, toen heb ik SQL Lite eerst gedeinstalleerd, en daarna opnieuw geinstalleerd, en alleen de exe file in de bin directory gezet.gringo schreef:had ik de eerst keer dus wel gedaan maar daarna had ik SQL weer opnieuw geinstalleerd entoen niet
Daarna werkte het feilloos. (Windows 7 32 bits)
Misschien dat het helpt als je de de exe file als administrator uitvoert
Helpt ook niet,maakt niet uit wat ik doe,werkt gewoonweg niet.Ik kan hem eerst wel laten zoeken naar dat spot bestand maar dan blijft hij steken op dat venstertje FORM1
Zal wel niet in windows xp,32bit werken denk ik.
-
gringo
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 00:10

