spotnet binnen vmware xp op mac
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: eweka
- Internet: telfort
spotnet binnen vmware xp op mac
Ik heb een Macbook Air met OSX Lion. Ik wil Spotnet kunnen draaien. Voor de Mac is Spotlite de enige variant die beschikbaar is, echter vind ik die niet prettig werken. Ik heb wel VMWare met een Windows XP SP3 image op mijn Mac staan. Deze Windows image werkt perfect. Echter als ik Spotnet 1.7.4 of 1.7.3 installeer binnen VMWare dan is de gehele Spotnet interface rood. Hij lijkt verder wel goed te werken maar afbeeldingen of het xje om te sluiten zijn niet zichtbaar dus dit werkt niet lekker. VMWare tools zijn geinstalleerd. Compatibiliteitsmodus lost dit probleem op als ik voor 256 kleuren kies echter is dan de gehele windows 256 kleuren zolang ik spotnet draai. Iemand enig idee?
-
- Leeftijd: 42
Re: spotnet binnen vmware xp op mac
Hoi Mikejarod,
Ik draai ook mijn windows virtueel zonder problemen via http://www.virtualbox.org/
In deze omgeving heb ik zowel spotnet als spotlite draaien.
Zover ik kan zien werkt virtualbox ook op mac.
Wellicht kun je hier eens naar kijken?
Heb zelf geen ervaring verder met VMWare.
Ik draai ook mijn windows virtueel zonder problemen via http://www.virtualbox.org/
In deze omgeving heb ik zowel spotnet als spotlite draaien.
Zover ik kan zien werkt virtualbox ook op mac.
Wellicht kun je hier eens naar kijken?
Heb zelf geen ervaring verder met VMWare.
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
It's just me, nothing more nothing less
-
Mike,
Ik heb t zelfde op een MBP, onder VMWare Fusion. Op zich al mooi dat je de 256 kleuren optie biedt, maar misschien kan er toch door een techie even gekeken worden wat dit nou precies veroorzaakt.
Dennis
Ik heb t zelfde op een MBP, onder VMWare Fusion. Op zich al mooi dat je de 256 kleuren optie biedt, maar misschien kan er toch door een techie even gekeken worden wat dit nou precies veroorzaakt.
Dennis
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Hierop gaat een slotje, omdat dit topic ouder dan vijf dagen is en niet opgelost. Niet mee eens? Stuur mij een PB
!