server error- Time out - caiway provider
Moderator: Moderator Team
-
server error- Time out - caiway provider
Hey spotnetters!!!
Een paar vragen.
Ik wilde verbinden met spotnet, maar krijg elke keer een server time out melding. De gegevens zijn absoluut ok.
Ik heb virusscan Nod 32 ook al geprobeerd uit te zetten, maar krijg geen toegang.
iemand nog tips om dit werkend te krijgen?
Mijn dank is al groot
Groeten 123cook
Een paar vragen.
Ik wilde verbinden met spotnet, maar krijg elke keer een server time out melding. De gegevens zijn absoluut ok.
Ik heb virusscan Nod 32 ook al geprobeerd uit te zetten, maar krijg geen toegang.
iemand nog tips om dit werkend te krijgen?
Mijn dank is al groot
Groeten 123cook
-
- Usenet: IPv6 & Tele2
- Internet: Tele2 @ 20Mb/s
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Re: server error- Time out - caiway provider
Je kan deze server gebruiken om je spots binnen te halen: new2.neva.ru
Je kan ff zoeken op het forum hoe je in de servers.xml kan aanpassen hoe je met die new2.neva.ru spots kan binnen halen maar nog steeds met je provider kan downloaden (want je kon met die new2.neva.ru geen spots binnen te halen).
Je kan ff zoeken op het forum hoe je in de servers.xml kan aanpassen hoe je met die new2.neva.ru spots kan binnen halen maar nog steeds met je provider kan downloaden (want je kon met die new2.neva.ru geen spots binnen te halen).
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
-
ja, dat had ik al aangepast via new2.neva.ru, maar dat is nog geen oplossing om verbinding met me eigen provider te maken om de boel te downloaden.
Groeten 123cook
Groeten 123cook
-
- Usenet: IPv6 & Tele2
- Internet: Tele2 @ 20Mb/s
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Maar wat je kan doen is dat je je NZBs download via Spotnet en dat je dan via je newsreader ze binnen haalt. Dat doe ik ook. Wat je dan moet doen is: Bewerken > Downloadknop > NZB Opslaan of NZB Openen als je ervoor hebt gekozen om je NZBs te openen met je newsreader.123cook schreef:ja, dat had ik al aangepast via new2.neva.ru, maar dat is nog geen oplossing om verbinding met me eigen provider te maken om de boel te downloaden.
Groeten 123cook
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson
-
servers.xml voor Caiway:
Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken (voorkomt dat Spotnet het bestand aanpast).
Mogelijk een idee om dit topic ver verplaatsen naar: viewforum.php?f=16
Zodat zo snel mogelijk per provider 1 topic ontstaat.
Dit ook met de andere providers doen om zo een beter overzicht op de site te krijgen.
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="txtnews.caiway.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.caiway.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2"/>
<Server Type="Uploads" Server="news.caiway.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Mogelijk een idee om dit topic ver verplaatsen naar: viewforum.php?f=16
Zodat zo snel mogelijk per provider 1 topic ontstaat.
Dit ook met de andere providers doen om zo een beter overzicht op de site te krijgen.
-
heb servers. xml aangepast, echt 200 keer de usernamen en pass nagekeken(ben toch niet gek!!), maar helaas weer een time out. erg vreemd!!
heb even een test file gemaakt met smsusenet, en dan werkt het wel. vervolgens even weer mijn caiway account opnieuw aangemaakt in grabit, en daar werkt het account gewoon.
Moet ik settings misschien aanpassen? headergroup? Signserver?
Iemand nog suggesties?
groeten
123cook
heb even een test file gemaakt met smsusenet, en dan werkt het wel. vervolgens even weer mijn caiway account opnieuw aangemaakt in grabit, en daar werkt het account gewoon.
Moet ik settings misschien aanpassen? headergroup? Signserver?
Iemand nog suggesties?
groeten
123cook
-
Opgelost:
De oplossing:
Nieuwe servers.xml file aangemaakt en op alleen lezen gezet. Daarna oude servers.xml file verwijderd en de nieuwe geplaatst in de map (win7) C:\ProgramData\Spotnet. Computer opnieuw opgestart, en dat was de oplossing. Als ik de computer niet opnieuw opstart werkt het niet, omdat ie dan steeds de oude servers.xml pakt.
Iedereen bedankt voor het reageren!!!!
spotnet rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
De oplossing:
Nieuwe servers.xml file aangemaakt en op alleen lezen gezet. Daarna oude servers.xml file verwijderd en de nieuwe geplaatst in de map (win7) C:\ProgramData\Spotnet. Computer opnieuw opgestart, en dat was de oplossing. Als ik de computer niet opnieuw opstart werkt het niet, omdat ie dan steeds de oude servers.xml pakt.
Iedereen bedankt voor het reageren!!!!
spotnet rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz