Meerdere servers
Moderator: Moderator Team
-
Meerdere servers
Kan spotnet gebruik maken van meerdere download servers tegelijk?
Ik heb al de zoekfunctie van het forum gebruikt en niks kunnen vinden.
Ik heb servers.xml aangepast en een extra <Server Type="Downloads" ... > tag toegevoegd.
Hierna maakt spotnet alleen gebruik van de server in de laatste tag.
Momenteel voeg ik de tweede server toe via de SABnzbd webinterface, maar om dat steeds te doen na het starten van downloads in spotnet is irritant. De sabnzbd config wordt gegenereerd door spotnet dus de servers daar toevoegen is ook niet direct mogelijk. Gebruik maken van een externe sabnzbd server die lokaal draait zou het wellicht oplossen, maar dan moet ik zowel spotnet als sabnzbd handmatig opstarten.
Ik heb al de zoekfunctie van het forum gebruikt en niks kunnen vinden.
Ik heb servers.xml aangepast en een extra <Server Type="Downloads" ... > tag toegevoegd.
Hierna maakt spotnet alleen gebruik van de server in de laatste tag.
Momenteel voeg ik de tweede server toe via de SABnzbd webinterface, maar om dat steeds te doen na het starten van downloads in spotnet is irritant. De sabnzbd config wordt gegenereerd door spotnet dus de servers daar toevoegen is ook niet direct mogelijk. Gebruik maken van een externe sabnzbd server die lokaal draait zou het wellicht oplossen, maar dan moet ik zowel spotnet als sabnzbd handmatig opstarten.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: Meerdere servers
Voor zover ik weet zit deze feature (nog) niet in Spotnet. Misschien leuk voor de volgende versie? Je zou het aan kunnen geven in de Feature Tracker.
-
Dit kan in de huidige versie (1.7.4) en eerder niet ingesteld worden.
Stel Spotnet in dat alleen de NZB gedownload word.
Stel de map waar de nzb bestanden komen in als map die gecontroleerd word op nzb bestanden zodat deze geopend worden door een usenet programma.
Programma's die een map kunnen controleren op nieuwe nzb bestanden en daarna deze gebruiken om te downloaden:
Newsleecher, apart geïnstalleerde SABnzbd, NNTPGrab ( sinds versie 0.6.90) enz.
Het gebruik van een apart programma voor het downloaden heeft diverse voordelen doordat er meer opties gebruikt kunnen worden.
Stel Spotnet in dat alleen de NZB gedownload word.
Stel de map waar de nzb bestanden komen in als map die gecontroleerd word op nzb bestanden zodat deze geopend worden door een usenet programma.
Programma's die een map kunnen controleren op nieuwe nzb bestanden en daarna deze gebruiken om te downloaden:
Newsleecher, apart geïnstalleerde SABnzbd, NNTPGrab ( sinds versie 0.6.90) enz.
Het gebruik van een apart programma voor het downloaden heeft diverse voordelen doordat er meer opties gebruikt kunnen worden.
-
- Usenet: Kpn
- Internet: Kpn
- Leeftijd: 30
Om het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot en in de prullenbak.
Wil je het heropend hebben? Geen probleem, stuur een pb!
Wil je het heropend hebben? Geen probleem, stuur een pb!

Voor vragen of problemen klik hier!
Lees altijd eerst de Forum Regels
Gebruikers helpen Gebruikers!
Dat is ons motto!