- Windows versie: Windows Vista Ultimate 64bits
Usenet Provider: Eweka
Internet Provider: Ziggo
Antivirus / Firewall*: Windows Essential Security / std windows firewall
Wanneer ontstond het probleem? na nieuwe installatie windows en nieuwe versie spotnet
Spotnet versie: 1.7.4
Met welk programma download je: Newsleecher 4
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? Ja, nieuwe versie spotnet (dus eigenlijk nvt)
Wat is het probleem? Diverse (dubbele posts, filters die niet werken, loadrange 5 of 43
Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen? Opnieuw installeren, mappen verwijderen, ccleaner gedraaid
Met de laatste versie van Spotnet (1.7.4) krijg ik nu diverse problemen. Voorheen had ik een eerdere versie die geen enkel probleem gaf en goed werkte (afgezien van het errug traag laden van reacties). Ik heb mijn pc (noodgedwongen) opnieuw moeten installeren en hierbij dus ook spotnet opnieuw moeten installeren. Hiervoor de laatste versie gebruikt. Sindsdien problemen met het binnen halen van de spots (staat er nu 3-dubbel in). Krijg zo af en toe de melding "loadrange 5" en het maken van eigen filters lijkt niet te werken; wanneer ik dan filter zegt Spotnet dat er niets is binnen de selectie terwijl ik via de std filters ze wel degelijk kan opzoeken (al gaat dat natuurlijk niet zo snel). Daarnaast dus nu een database van 794.649 spots.
Ik heb dus spotnet al
1. verwijderd, opnieuw geïnstalleerd,
2. opnieuw verwijderd, ccleaner gedraaid, opnieuw geïnstalleerd,
3. opnieuw verwijderd, mappen verwijderd in profielen, ccleaner gedraaid, opnieuw opgestart, opnieuw geïnstalleerd.
Allemaal geen soelaas. Opvallend was overigens wel dat ergens mijn instellingen (van mijn provider) wel blijven staan; ik weet niet waar deze staan en via ccleaner worden ze kennelijk ook niet verwijderd.
Wat kan ik nog doen om dit op te lossen?