Diverse problemen met versie 1.7.4

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
justme78
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Diverse problemen met versie 1.7.4

Bericht door justme78 »

• Windows versie: Windows Vista Ultimate 64bits
    Usenet Provider: Eweka
    Internet Provider: Ziggo
    Antivirus / Firewall*: Windows Essential Security / std windows firewall
    Wanneer ontstond het probleem? na nieuwe installatie windows en nieuwe versie spotnet
    Spotnet versie: 1.7.4
    Met welk programma download je: Newsleecher 4
    Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? Ja, nieuwe versie spotnet (dus eigenlijk nvt)
    Wat is het probleem? Diverse (dubbele posts, filters die niet werken, loadrange 5 of 43
    Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen? Opnieuw installeren, mappen verwijderen, ccleaner gedraaid
Hoi,

Met de laatste versie van Spotnet (1.7.4) krijg ik nu diverse problemen. Voorheen had ik een eerdere versie die geen enkel probleem gaf en goed werkte (afgezien van het errug traag laden van reacties). Ik heb mijn pc (noodgedwongen) opnieuw moeten installeren en hierbij dus ook spotnet opnieuw moeten installeren. Hiervoor de laatste versie gebruikt. Sindsdien problemen met het binnen halen van de spots (staat er nu 3-dubbel in). Krijg zo af en toe de melding "loadrange 5" en het maken van eigen filters lijkt niet te werken; wanneer ik dan filter zegt Spotnet dat er niets is binnen de selectie terwijl ik via de std filters ze wel degelijk kan opzoeken (al gaat dat natuurlijk niet zo snel). Daarnaast dus nu een database van 794.649 spots.

Ik heb dus spotnet al
1. verwijderd, opnieuw geïnstalleerd,
2. opnieuw verwijderd, ccleaner gedraaid, opnieuw geïnstalleerd,
3. opnieuw verwijderd, mappen verwijderd in profielen, ccleaner gedraaid, opnieuw opgestart, opnieuw geïnstalleerd.

Allemaal geen soelaas. Opvallend was overigens wel dat ergens mijn instellingen (van mijn provider) wel blijven staan; ik weet niet waar deze staan en via ccleaner worden ze kennelijk ook niet verwijderd.

Wat kan ik nog doen om dit op te lossen?
Laatst gewijzigd door stoledo op 30 mar 2011, 18:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Prefix gewijzigd in [OPGELOST]

iamsolly

Re: Diverse problemen met versie 1.7.4

Bericht door iamsolly »

Heb je in de (verborgen) map C:\Programdata\Spotnet ook alles geruimd?
Domme vragen bestaan niet, wel dezelfde

stoledo
Usenet: Easyusenet+Lightning
Leeftijd: 50

Bericht door stoledo »

Dit is de goede volgorde om een clean install te doen:
-1 verwijder spotnet middels configuratiescherm/programma verwijderen
-2 Hernoem de map C:/ProgramData/Spotnet naar C:/ProgramData/Spotnet.bck (Je mag de map ook geheel verwijderen als je oude gegevens niet meer nodig hebt)
-3 Het register opschonen met behulp van CCleaner of Tuneup Utillities
-4 Spotnet 1.7.4 installeren.

De map C:/ProgramData/Spotnet is een verborgen map, dus die moeten wel zichtbaar zijn in windows (mapopties-->tabblad weergave, helemaal onderaan de lijst)
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Topicstarter
justme78

Bericht door justme78 »

ok. dat is dus wat ik niet heb gedaan. De verborgen map verwijderen. Nu uitgevoerd en opnieuw geïnstalleerd. De database is nu nog maar 265.124 en de filters werken ook weer. Thnkz!

Alleen is er nog 1 filter dat maar niet wil werken; het erotiek filter. Ik wil graag een overzicht van alleen maar gay voor mannen maar als ik dat probeer krijg ik helemaal niets te zien.. waar kan dat aanliggen? Een filter voor alleen games voor de pc doet het prima.

Edit: ik heb in filters.xml de categorie gewijzigd van 1 naar 9 (gelijk aan categorie in std filter erotiek). Echter krijg ik nu wel een compleet overzicht waarin ook hetero in zit.. en dat hoeft van mij dan weer niet (no offence). ;)

ps... waarom kan ik de filters die ik zelf maak niet bewerken? Ik kan ze alleen opnieuw definiëren maar niet aanpassen... :?:

stoledo

Bericht door stoledo »

Dat klopt. Die functionaliteit zit nog niet in spotnet ingebouwd. Hiervoor is wel een aparte tool te verkrijgen. Aangezien we hier geen links plaatsen raad ik je aan even te googlen op "GEXA V3" ;) Dan kom je er wel uit denk ik...

Succes ermee
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Topicstarter
justme78

Bericht door justme78 »

Dat werkt wel goed. Niet geheel natuurlijk; moet er ook gespot zijn op de juiste manier :-)

Bedankt voor de hulp!

stoledo

Bericht door stoledo »

Graag gedaan ;)

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Bericht door KoffieBo0N »

Deze foutmelding is alreeds in een andere topic opgelost. Daarom gaat hier een slotje op. Niet mee eens? Stuur mij een PB ;).
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer