Hoi Esther Jonn,
Misschien kun je hier iets mee, mij heeft het inderdaad geholpen. Verder heb ik in de servermap in de map programmadata, op de plaats van password de getallen van spotnet die spotnet er neer gezet heeft, weg gehaald en er letterlijk mijn eigen wachtwoord van ziggo gezet en deze map op alleen lezen gezet.
Verder is het hieronderstaande verhaal heel belangrijk, dit heb ik van Ziggo zelf gekregen en inderdaad, bij mij stond het niet goed, bij mij stond mijn speed& duplo op automatisch. Nadat ik het veranderd had in 100 mb/s, vloog de download er weer over.
Controleer of de netwerkkaart op de juiste snelheid ingesteld staat.
1. Ga naar het configuratiescherm.
2. Dubbelklik op ‘Systeem’ (bij Windows XP gaat u naar het tabblad ‘Hardware’) en klik op ‘Apparaatbeheer’.
3. Klik op het ‘ ’ teken voor Netwerkadapters, zodat deze openvouwt.
Hier ziet u de geïnstalleerde netwerkadapters.
1. Klik met de rechtermuis op de naam van de netwerkadapter en kies ‘Eigenschappen’ en klik daarna op het tabblad ‘Geavanceerd’.
2. Afhankelijk van het merk ziet u hier een regel met de term ‘Duplex’, ‘Speed’ of ‘Mediatype’, de waarde dient op 100 Mbps (1000 Mbps bij Alles-in-1 Extra) Full Duplex te staan.
3. Sla de aanpassingen op door op ‘OK’ te klikken.
4. Sluit de overige schermen.
Let op: Staat er bij de optie ‘Duplex’, ‘Speed’ of ‘Mediatype’ geen 1000 Mbps en heeft u een Alles-in-1 Extra-abonnement, dan is de netwerkkaart mogelijk de oorzaak van het probleem. Controleer eventueel met een andere computer met een netwerkkaart welke snelheid deze ondersteunt.
Andere mogelijke oorzaken voor het niet behalen van de juiste snelheid zijn:
• Een verouderde computer.
• Virussen of spyware.
Succes en wie weet hebben anderen hier ook nog wat aan