hele domme vraag

Oude en opgeloste problemen van vorige versies van SpotLite vind je hier.

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
roelv
Answers: 0

hele domme vraag

Bericht door roelv »

Hoi, ik heb een hele domme vraag.
Als ik spotlite heb opgestart en een download heb gevonden.. hoe download ik hem? :oops:

Bedankt :) :D
Er is een antwoord gegeven :)
Een fijne dag verder.
- ChillManager

hjvbft

Re: hele domme vraag

Bericht door hjvbft »

Kopieer de bestandsnaam zonder extentie en plak deze in een nzb zoek site. uitgebeide uitleg
Als er bij de bestandsnaam "voorbeeld.part1.rar t/m voorbeeld.part3.rar" staat selecteer dan: voorbeeld
Of gebruik een SpotLite skin met een NZB knop.
Dan heb je de nzb en die kan geopend worden in een newsreader. Uitleg hierover staat in de eerder gegeven link.

Topicstarter
roelv

Bericht door roelv »

en nu heb ik hem van binsearch.info gehaald en geopend met spotlite.exe, waar kan ik nu de download zien?

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Het is niet mogelijk om een nzb bestand te openen in SpotLite waardoor de download begint.
Hiervoor is een andere nieuwsreader nodig. Kijk bij de eerder gegeven link bij "Hoe nu verder?"

Deleted User 7399

Bericht door Deleted User 7399 »

Meneer, er zijn geen domme vragen, het is alleen dom als je zegt dat je vraag dom is :lol:

Met Spotlite kun je niet downloaden, daar moet je een ander download progamma voor hebben.
Een alles-in-een progamma is ook Spotnet, daar kun je bekijken, downloaden, repareren en uitpakken (Handig toch? ;))

martijn26
Usenet: xsnews
Internet: upc fiber power

Bericht door martijn26 »

ChillManager schreef:Meneer, er zijn geen domme vragen, het is alleen dom als je zegt dat je vraag dom is :lol:

Met Spotlite kun je niet downloaden, daar moet je een ander download progamma voor hebben.
Een alles-in-een progamma is ook Spotnet, daar kun je bekijken, downloaden, repareren en uitpakken (Handig toch? ;))
wat kan chillmanager toch leuke berichten terug typen :clap: Ownee is niet sarcastisch bedoeld hoor,

Just :beer: :beer: :beer: fijn weekend :beer: :beer:

Deleted User 7399

Bericht door Deleted User 7399 »

martijn26 schreef:
ChillManager schreef:Meneer, er zijn geen domme vragen, het is alleen dom als je zegt dat je vraag dom is :lol:

wat kan chillmanager toch leuke berichten terug typen :clap: Ownee is niet sarcastisch bedoeld hoor,

Just :beer: :beer: :beer: fijn weekend :beer: :beer:
:lol: Daar ben ik toch voor? ;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer