Ok, ik ben een enorme leek (wat betreft downlaoden) maar wil nu toch wel eens leren films down te loaden..
Nu is me dat gelukt met spotnet..alleen ik weet niet hoe..alles ging ok totdat ik constant foutmeldingen kreeg, 'kan de NZB (nog) niet vinden etc etc...
Ik had de laatste versie van Spotnet, de 1.7.-nog wat
Nu heb ik alles inmiddels eraf gehaald en opnieuw spotnet erop gezet en geinstalleerd.
Hij zoekt, en vind spots..maar binnenhalen ho maar.
Aangezien ik totaal geen verstand heb van servers xml instellingen e.d..wend ik mij maar tot hier omdat ik denk dat daar toch het probleem ligt..
Dit zijn mijn instellingen zoals ik ze krijg wanneer ik het open met kladblok..
nu zal er misschien wel iets moeten staan op username en password..alleen ik heb geen idee wat, en ook niet waar ik dat vandaan moet halen.
Daarbij komt dat ik altijd hethet had, maar dat is nu weer samen met KPN..en dan staat er inenen 'server="text.nvoa.planet.nl"...dus planet? ik snap er niets meer van..
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="text.nova.planet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="nova.planet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="text.nova.planet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Is er iemand die de energie heeft mij te helpen?
Bedankt alvast,
Groet,
Nynke