Onbeschotfte antwoorden op SpotNet

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
VPNEuropa
Answers: 0
Usenet: Newsconnection
Internet: UPC

Onbeschotfte antwoorden op SpotNet

Bericht door VPNEuropa »

Beste,

Het valt mij als af en toe gebruiker op dat SpotNet het schijnbaar goedkeurt dat er leden zijn, gebruikers, die stelselmatig spots van anderen "aanvallen" op de inhoud. En dan niet zomaar met argumenten maar met heftige scheldpartijen, het openbaar maken van prive gegevens, etc etc.

Er is zelfs de indruk dat er SpotNet mensen aan mee doen.

In verband met diverse omstandigheden kom ik ook op de collega "SpotNet" varianten maar merk dat daar mensen naar toe komen die het gezeur als hier boven omschreven meer dan zat zijn. Men wil het gewoon niet lezen, maar men wil ook gewoon op een normale manier respect tonen aan de spotter. Echter 100% kans dat als dat TE positief is men "afgemaakt" wordt door een bende van asocialen.

Waarom heeft SpotNet als voortrekker niet een team van moderators. Neem nu het nieuwe SpotPlanet, daar heeft men een 10 tal moderators die 24 uur per dag alleen maar kijken, geen disucussies aan zullen gaan en gewoon rigoreus dat wat niet hoort zal weghalen. Goed, het is daar nog niet zo druk als op SpotNet, maar men gaat razendsnel omhoog, t proggie daar wordt beter, sneller en dan die moderatie op de berichten dus, is dus relaxxed downen!

Ik wil er alleen maar mee zeggen dat SpotNet een eigen hand kan hebben in een blijvend succes. Zorg ervoor dat alles moet draaien zoals het moet draaien en zorg ervoor dat die "asoos" geen kans, meer, krijgen.

Doe ermee wat je wilt, interperteer dit op de juiste (vriendelijke) manier en blijf aan de top. Tis moeilijker aan de top te blijven dan er te komen, en heel makkelijk om er weer af te lazeren!

Bedankt:
VPNEuropa
:locked:

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Re: Onbeschotfte antwoorden op SpotNet

Bericht door KoffieBo0N »

Hier zijn al verschillende topics over gemaakt, onder ander deze: viewtopic.php?f=14&p=25434#p25434.

Helaas staat dit forum niet in op enige wijze in contact met de moderatie van Spotnet, dus daarom kunnen we je daar niet meer informatie over verlenen.

Topicstarter
VPNEuropa

Bericht door VPNEuropa »

Ok, ja dan sta je machteloos, maar ik mag toch aannemen dat jullie de maker wel kennen?

Kun je dan geen invloed op hem uitoefenen, contact leggen, etc etc.

Hij zal toch zeker ook wel zien waar het mis zal gaan, als je eenmaal valt dan ben je snel beneden, echt, neem van mij aan dat die fall down zich al heeft ingezet, gaat snel.

Het zou gewoon jammer zijn als door een stel eikels SpotNet naar de klote zou gaan, effe op zijn Hollands gezegd.

Dus, graag, neem eens contact op met die gast die het maakt!

groet
VPNEuropa

ManiaK

Bericht door ManiaK »

Helaas is dat niet mogelijk.
Zoals Stripheld al schreef:
Helaas staat dit forum niet in op enige wijze in contact met de moderatie van Spotnet
Ik snap je vraag, die is ook al eerder gesteld, maar wij kunnen hier niets aan doen.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

christmas

Bericht door christmas »

wat een <KNIP> zeg, wen er maar vast aan dat erop het internet behoorlijk 'geflamed' wordt

'flamen' is niet hetzelfde als 'uitschelden' <KNIP>, meestal als er geflamed word heeft dat een zeer valide reden en wat mij betreft word elke <KNIP> lekker hard de pan ingehakt

trek je dat niet?, dan ga je lekker naar het forum van de Viva ofzo
VPNEuropa schreef:Beste,

Neem nu het nieuwe SpotPlanet, daar heeft men een 10 tal moderators die 24 uur per dag alleen maar kijken, geen disucussies aan zullen gaan en gewoon rigoreus dat wat niet hoort zal weghalen. Goed, het is daar nog niet zo druk als op SpotNet, maar men gaat razendsnel omhoog, t proggie daar wordt beter, sneller en dan die moderatie op de berichten dus, is dus relaxxed downen!

:locked:
zo dit is dus Spam, en wat mij betreft pakt iemand de 'Banhammer' en wenst je een fijne toedeledokie
Zou je het iets rustiger willen houden? Scheldpartijen zijn nergens voor nodig.
- StripHeldNL
Afbeelding

Topicstarter
VPNEuropa

Bericht door VPNEuropa »

Mmm, zelfs hier op het forum is het aan de orde, begrijp ik. Ok, geen probleem, was hier met goede bedoelingen, wordt niet geaprriceerd, ben ik toch weer weg.

Christman? Een van die 3 of 4 mannen die daar zo bezig zijn? Wees er dan maar trots op!

christmas

Bericht door christmas »

VPNEuropa schreef:Mmm, zelfs hier op het forum is het aan de orde, begrijp ik. Ok, geen probleem, was hier met goede bedoelingen, wordt niet geaprriceerd, ben ik toch weer weg.

Christman? Een van die 3 of 4 mannen die daar zo bezig zijn? Wees er dan maar trots op!
bedankt voor het valselijk beschuldigen van mij voor iets wat ik niet gedaan heb
bedankt

overigens , lijkt het erop dat die Spotplanet de spots van Spotnet steelt, waarmee het dus een ordinaire 'copycat' van Spotnet is

en is Spotplanet gratis, of is het een stukkie 'oplichting' door mensen geld af te troggelen voor Warez?
Afbeelding

asenegawa
Usenet: Astraweb
Internet: Phoenix NAP

Bericht door asenegawa »

@VPN
Je vertelt niets nieuws en het is natuurlijk jammer dat dit op Spotnet aan de orde is.
Echter dit is niets nieuws want het is al zo oud als usenet zelf dat er van alles en nog wat op gezet wordt.
Vergeet niet Spotnet is usenet en niet een of ander gemodereerde site of forum.

Ik zou zeggen gebruik gewoon de mogelijkheden die er zijn, Spotnet, SpotX, fora en sites en ga het meeste langs bij datgene waar jij jezelf het fijnste bij voelt.
Voel je je nergens meer 'thuis' dan kun je altijd nog gaan headeren want daar is niks mis mee.
Verder ben je niet verplicht om alle rotzooi die sommige figuren posten op Spotnet te lezen, wanneer je jezelf daaraan ergert dan kun je dat toch ook overslaan en alleen datgene lezen wat je interesseert?
Of beter nog, right click op de spot en meldt deze bij de Spotnet moderator. Dat helpt beter dan hier te komen klagen en sluikreclame te maken voor een of andere site.
VPNEuropa schreef:Ok, ja dan sta je machteloos, maar ik mag toch aannemen dat jullie de maker wel kennen?
Kun je dan geen invloed op hem uitoefenen, contact leggen, etc etc.
Dus, graag, neem eens contact op met die gast die het maakt!
VPNEuropa
Verder ben ik persoonlijk erg wantrouwend richting jou omdat je zo nadrukkelijk een verband probeer te leggen tussen dit forum en Spotnet zelf. Je constatering dat ze hier op het forum de maker van Spotnet toch wel zullen kennen en/of ermee in contact kunnen komen maakt je in mijn ogen nogal verdacht.
Ze kennen hier de maker/maakster niet, het is en blijft een grote onbekende en dat is prima zo want dan heeft die persoon ook geen last van Brein en/of ander gezeur.

@Christmas, spots stelen is niet aan de orde joh. Alles op usenet is te gebruiken door en voor iedereen.
Dat is nou net het mooie van usenet.
I'm trying to be...who I really am...the true me...

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Bericht door KoffieBo0N »

Omdat er al diverse discussies zijn, de meesten lopen op weinig uit, lijkt het me verstandig hierover niet verder te gaan doorkletsen. viewtopic.php?f=1&t=2467, ga hier maar verder.

:locked:, niet mee eens? Stuur mij een PB ;).
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer