Het valt mij als af en toe gebruiker op dat SpotNet het schijnbaar goedkeurt dat er leden zijn, gebruikers, die stelselmatig spots van anderen "aanvallen" op de inhoud. En dan niet zomaar met argumenten maar met heftige scheldpartijen, het openbaar maken van prive gegevens, etc etc.
Er is zelfs de indruk dat er SpotNet mensen aan mee doen.
In verband met diverse omstandigheden kom ik ook op de collega "SpotNet" varianten maar merk dat daar mensen naar toe komen die het gezeur als hier boven omschreven meer dan zat zijn. Men wil het gewoon niet lezen, maar men wil ook gewoon op een normale manier respect tonen aan de spotter. Echter 100% kans dat als dat TE positief is men "afgemaakt" wordt door een bende van asocialen.
Waarom heeft SpotNet als voortrekker niet een team van moderators. Neem nu het nieuwe SpotPlanet, daar heeft men een 10 tal moderators die 24 uur per dag alleen maar kijken, geen disucussies aan zullen gaan en gewoon rigoreus dat wat niet hoort zal weghalen. Goed, het is daar nog niet zo druk als op SpotNet, maar men gaat razendsnel omhoog, t proggie daar wordt beter, sneller en dan die moderatie op de berichten dus, is dus relaxxed downen!
Ik wil er alleen maar mee zeggen dat SpotNet een eigen hand kan hebben in een blijvend succes. Zorg ervoor dat alles moet draaien zoals het moet draaien en zorg ervoor dat die "asoos" geen kans, meer, krijgen.
Doe ermee wat je wilt, interperteer dit op de juiste (vriendelijke) manier en blijf aan de top. Tis moeilijker aan de top te blijven dan er te komen, en heel makkelijk om er weer af te lazeren!
Bedankt:
VPNEuropa