Tele2
Moderator: Moderator Team
-
Tele2
Hulp gevraagd door nieuwkomer......bij aanmelden bij Spotnet krijg ik de melding terug dat gebruiksnaam en wacht
woord niet overeen komen. Deze kloppen echter wel! Provider is Tele2 Heeft iemand de oplossing?
Alvast bedankt!
woord niet overeen komen. Deze kloppen echter wel! Provider is Tele2 Heeft iemand de oplossing?
Alvast bedankt!
-
Re: Tele2
je moet je gebruikersnaam en ww van je tele2 nieuws-server gebruiken he?
directe provider servers willen vaak je hele emailadres en bijbehorend ww hebben..maar ik denk niet dat je dan voluit kunt downen.Vandaag lijkt iedereen over te huppelen naar Spotnet en dat belast het net wat
directe provider servers willen vaak je hele emailadres en bijbehorend ww hebben..maar ik denk niet dat je dan voluit kunt downen.Vandaag lijkt iedereen over te huppelen naar Spotnet en dat belast het net wat
-
Beste farlakes, Dit staat allemaal zoals het zou moeten, heb eerst namelijk nog met Tele2 gebeld....
Ik zit nu al bijna 2 uur van alles te proberen, maar houd het nu voor gezien. Misschien heb je gelijk
dat het overbelast is, maar dan zou ik geen melding krijgen dat de gebruiksnaam/wachtwoord niet
klopt, toch............
Ik zit nu al bijna 2 uur van alles te proberen, maar houd het nu voor gezien. Misschien heb je gelijk
dat het overbelast is, maar dan zou ik geen melding krijgen dat de gebruiksnaam/wachtwoord niet
klopt, toch............
-
Als je je gegevens 100% zeker goed hebt ingevuld (dit kan je ook checken door met die gegevens via een Newsreader iets te downloaden) betekent het waarschijnlijk dat Tele2 overbelast is. Misschien is het je firewall die roet in je eten gooit.
Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
-
Hallo, daar zijn we weer, volgende poging(en) om met Spotnet aan de gang te gaan.
Firewall en andere beveiligingen allemaal uitgezet, maar het resultaat blijft het zelfde;
melding van de Tele2 newsserver dat de gebruikersnaam, dan wel het wachtwoord niet klopt.
Deze kloppen in elk geval voor 100%, dus geen idee hoe ik nu verder moet.
WEET IEMAND DE OPLOSSING, DAN VERNEEM IK DAT GRAAG!!
Firewall en andere beveiligingen allemaal uitgezet, maar het resultaat blijft het zelfde;
melding van de Tele2 newsserver dat de gebruikersnaam, dan wel het wachtwoord niet klopt.
Deze kloppen in elk geval voor 100%, dus geen idee hoe ik nu verder moet.
WEET IEMAND DE OPLOSSING, DAN VERNEEM IK DAT GRAAG!!
-
Ik heb ook Internet van Tele2.
Als je onderstaande gegevens selecteert / invult, dan krijg je verbinding met de nieuwsserver van Tele2:
Provider: selecteer Anders
Adres: 82.197.196.35
(IP-adres van news.tele2.nl: 82.197.196.35)
( Ga naar Start > Uitvoeren > cmd > ping news.tele2.nl )
Poort: 119
Verbindingen: 3 ( je kunt hier ook 50 invullen, dat maakt niets uit)
Account
Gebruikersnaam: niets invullen!! (gewoon blanco laten)
Wachtwoord: niets invullen!! (gewoon blanco laten)
Veel succes!
poertje
Als je onderstaande gegevens selecteert / invult, dan krijg je verbinding met de nieuwsserver van Tele2:
Provider: selecteer Anders
Adres: 82.197.196.35
(IP-adres van news.tele2.nl: 82.197.196.35)
( Ga naar Start > Uitvoeren > cmd > ping news.tele2.nl )
Poort: 119
Verbindingen: 3 ( je kunt hier ook 50 invullen, dat maakt niets uit)
Account
Gebruikersnaam: niets invullen!! (gewoon blanco laten)
Wachtwoord: niets invullen!! (gewoon blanco laten)
Veel succes!
poertje
-
Kijk, daar heeft de mens iets aan!!!
Bedankt Poertje, het werkt!!
Zo simpel kan het soms dus zijn, maar voor je daar achter bent......zonder hulp......
ben je uren, maar misschien wel weken bezig!
Bedankt dus!
Bedankt Poertje, het werkt!!
Zo simpel kan het soms dus zijn, maar voor je daar achter bent......zonder hulp......
ben je uren, maar misschien wel weken bezig!
Bedankt dus!
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Caiway
viewforum.php?f=16
Hierin verder gaan.
Bekijk of er al een algemeen topic loopt over je vraag of probleem en anders start je een algemeen topic op zoals staat vermeld in deze topic:
viewtopic.php?f=16&t=286
Bedankt,
Darthvader.
Hierin verder gaan.
Bekijk of er al een algemeen topic loopt over je vraag of probleem en anders start je een algemeen topic op zoals staat vermeld in deze topic:
viewtopic.php?f=16&t=286
Bedankt,
Darthvader.