Onderwerp over de download Spamremover met Betallica skin
Moderator: Moderator Team
-
Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spamremover met Betallica
Welk lettertype word er gebruikt voor de icoontjes (DVD5, DVD9 Blu-Ray, etc). Ik wil graag zelf een icoontje aanmaken voor Documentaire maar herken het lettertype niet
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Volgens mij gewoon Arial. Ik heb een template in de bijlage gestopt, dan kun je ze zelf aanmaken in Photoshop. Je hoeft dan alleen maar de tekst te veranderen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Megalos op 11 apr 2011, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Leeftijd: 109
@Ep Woody
Volgens mij worden de namen van de tags [+] die in het beschrijvings- scherm staan niet weergegeven in de Betallicaskin.
In de Nostalgie en Standaardskin wel.
Volgens mij worden de namen van de tags [+] die in het beschrijvings- scherm staan niet weergegeven in de Betallicaskin.
-
Arial black lijkt er het dichtst bij in de buurt te komen.
Dank je voor de template maar ik gebruik geen Photoshop (te log voor mijn gebruik)
Dank je voor de template maar ik gebruik geen Photoshop (te log voor mijn gebruik)
-
Ik had ook als het idee dat ik de TAG's miste. Ik heb er eigenlijk nooit op gelet of dit werkelijk zo was. Blijkbaar dus welGompy schreef:@Ep Woody
-
- Leeftijd: 41
Ik heb het gezien, moet alleen nog even het woordje {tag} toevoegen aan de skin.
Volgende update.
Volgende update.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Die lijkt inderdaad beter, bedankt. Ik heb de bijlage geüpdatet (font: Arial Black, grootte: 7,7px, AA: Sharp).athome schreef:Arial black lijkt er het dichtst bij in de buurt te komen.
-
@Ep Woody,
Ik mis nog meer.
In de Nostalgieskin krijg ik geen reacties/commentaren te zien en volgens mij ook geen plaatjes..
Ik mis nog meer.
In de Nostalgieskin krijg ik geen reacties/commentaren te zien en volgens mij ook geen plaatjes..

-
Dan heb je toch iets fout gedaan denk ik. Bij mij doen de plaatsen en reacties het namelijk wel. Heb je wel de laatste versie van Spotlite en de Nostalgie-skin? Start Spotlite eens opnieuw op, misschien dat dat helpt.
-
Ja ik heb wel de laatste versie, maar ik weet de oorzaak al.
Ik heb die spot.tpl gedownload om 3 nzb-site's toe te voegen aan de nostalgieskin en die spot.tpl in de skin-dir nostalgie moest dan vervangen worden.
Nu heb ik wel een NZB-knop met de keuze uit 3 site's, en die zit er in de orginele Nostalgieskin niet bij, maar dus geen commentaren/reacties.
Nu is het wel zo dat ik meer belang heb bij die NZB-knop als bij die reactie's want daar wordt je vaak ook niet zo vrolijk van, maar goed, volgens mij heeft het met die allereerste Nostalgieskin wel gewerkt.
Heeft er nog iemand een oude Nostalgieskin met 3 nzbknoppen in gebruik?

Ik heb die spot.tpl gedownload om 3 nzb-site's toe te voegen aan de nostalgieskin en die spot.tpl in de skin-dir nostalgie moest dan vervangen worden.
Nu heb ik wel een NZB-knop met de keuze uit 3 site's, en die zit er in de orginele Nostalgieskin niet bij, maar dus geen commentaren/reacties.
Nu is het wel zo dat ik meer belang heb bij die NZB-knop als bij die reactie's want daar wordt je vaak ook niet zo vrolijk van, maar goed, volgens mij heeft het met die allereerste Nostalgieskin wel gewerkt.
Heeft er nog iemand een oude Nostalgieskin met 3 nzbknoppen in gebruik?