Verbod op downloaden ,Teeven wil de wet aanpassen

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

rower
Answers: 0
Usenet: xlned
Internet: ziggo

Re: Verbod op downloaden ,Teeven wil de wet aanpassen

Bericht door rower »

Me speciaal geregistreerd om even een rectie achter te laten, al zie ik dat hier nog veel meer intresante onderwerpne staan.
Wat ik me dus steeds afvraag inderdaad is dat in mijn geval (ze zeggen steeds dat wij gratis downloaden) ik gewoon een heleboel geld heb uitgegeven om te kunnen downloaden denk maar zoals al eerder genoemd duurder internet abbonement, usenet abbonement.
Ook heb ik zelf veel uitgegeven aan apparatuur als ik alleen naar die saaie tv zou kijken wat ik eigenlijk bijna nooit doe zou ik niet zo`n zo snel een dure set hebben aangeschaft van tv home cinema combi wat heb je er aan als je alleen tv kan kijken.
Ook gaat er veel geld gemoeid met mediaplayers heb je ook niks meer aan als je niet kan dowloaden dure harde grote schijfen ik heb zelfs mijn eigen server hier draaien waar ik alles opsla heeft ook flink wat geld gekost.
Ik denk dat die teeven beter kan kijken naar het grote geheel dan zo`n kortzichtig te zijn nederland profiteert gewoon mee met het downloaden.
Ik moet zeggen dat ik zelfs misschien wel een voorstander kan zijn van betaal voor elke film die je download 1 euro als die tenminste wel volledig en in goede kwaliteit is.
Ik kan het niet bekostigen als ik voor elke film tussen de 10 en 30 euro moet betalen dan stopt het gewoon.
Ook zullen veel films waar hard aan gewerkt is niet meer gezien worden door het grote publiek.
Overigens a zou het verbod erdoor komen wat me toch wel onwaarschijnlijk lijkt, ik download namelijk veel series volgens mij gewoon legaal die zouden dan ook niet meer bereikbaar zijn ik die veel weg is van huis kan ze dan niet meer zien erg zonde hoor.
Het lijkt me niet de bedoeling dat films kijken alleen nog maar voor de rijke is straks zou erg associaal zijn en inderdaad schending van de mensen rechten omdat we allemaal recht hebben op het zelfde.
Dan moeten ze maar een eerlijker systeem invoeren met verdelen van belastingen en het niet elke keer in eigen zak steken zoals je hier boven al hebt kunnen lezen is daar al heel wat van betaalt en elke maand komt daar wat bij en ik ben niet de enige en met vele onder ons word dat een heel groot bedrag.
Ik hoop dat het bericht een beetje duidelijk is haha alles staat doormekaar maar wou het toch even zeggen.

Tom-tom-club
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Kpn

Bericht door Tom-tom-club »

ik kijk s,morgens het nieuws en laat in de avond paul en witteman
voor de rest kijk ik geen tv meer ik woor totaal gek van die reclame en die domme *** spelletjes voor mensen met een IQ van 68
elke dag de zelfde troep , onder een andere naam ik vindt de Nederlandse tv niets, ontworpen voor mensen met een IQ van een 6 jarige kind
Zou je het iets rustiger aan willen doen met je taalgebruik? Bedankt ;)!
- StripHeldNL

sander
Usenet: Gratis Lightning :)
Internet: Ziggo

Bericht door sander »

Ach ja.
Downloaden zal altijd mogelijk zijn.
Misschien dat dit de gemiddelde burger wat afremt, maar als je het echt wil zal het altijd kunnen.

Mickroz
Website Team Leider
Usenet: Tweaknews
Internet: Delta
Contacteer:

Bericht door Mickroz »

ja ik kijk ook bijna alleen maar series, maar aangezien ik geen tijd heb om ze op tv te kijken, en geen HDD recorder heb, download ik mijn series lekker, kijk en luistergeld heb ik er toch al voor betaald, en thuiskopieheffing betaal ik voor mijn dvd's, dus eigenlijk betaal ik meer om mijn series te kunnen kijken dan iemand die ze gewoon op tv kijkt.
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.

Topicstarter
CoBra850
Usenet: Ziggo
Internet: Eweka

Bericht door CoBra850 »

AMSTERDAM – GroenLinks, D66 en SP zijn om diverse redenen niet te spreken over het plan van staatssecretaris Teeven om het downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal als illegaal te bestempelen. Ook de VVD, de partij van Teeven, zit nog met vragen.

meer hierover zie link

http://www.nu.nl/internet/2493272/parti ... erbod.html

Tom-tom-club
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Kpn

Bericht door Tom-tom-club »

met andere worden als ik een jpg plaatje maak en ik zet er een c in dan kan ik iemand aanklagen :lol: :lol: . Teeven ga terug naar school en laat je niet leiden door tim kuik je zet je zelf voor gek man

Carnifex
Usenet: Supernews
Internet: Ziggo Z3

Bericht door Carnifex »

Ik denk dat we hier over een maandje of 2-3 helemaal niks meer over horen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gup
Algemeen Manager
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Leeftijd: 49

Bericht door Gup »

niet druk om maken, word hard aan gewerkt ;)

rower
Usenet: xlned
Internet: ziggo

Bericht door rower »

Als ze nu eens met betaalbare alternatieven komen zou ik zeggen ga je gang Teeven.
Ik heb eens zitten kijken wat er bv in de VS allemaal mogelijk is, daar kan je teneerste al de series gewoon op web bekijken gratis. Voor een paar dollar in de maand onbeperkt films streamen enz enz.
Dat dit natuurlijk nooit haalbaar is in Nederland is duidelijk tenminste voor die prijzen die daar gelden, misschien in EU verband dat dit mogelijk is maar ook dat is met die grote ongelijkheden ook niet mogelijk.
Ik denk daarom ook niet dat dat dit eerlijk zal zijn om ons eigenlijk weer te verbannen naar de tv oftwel terug naar de jaren 80, niet zo gek dat veel partijen hier al vraagtekens over hebben.
Iets anders is ook wat iedereen wel ziet dat er steeds meer films en muziek komen en diegene die dit produceren nou niet echt arm zijn te noemen maar eigenlijk alleen maar rijker worden ondanks het vele downloaden.
Als we kijken naar de gemiddelde zoals ik zelf al zit ik er waarschjnlijk wel iets onder, werk ik ook 10 uur per dag tenminste zolang ben ik gemiddeld elke dag van huis 5 dagen in de week voor 1800 euro in de maand.
Dat dit kabinet zoals nu al blijkt alleen de belangen van de rijken beschermd en dat het woord veiligheid eigenlijk inbraak op je privacy betekende, echt zo doorgaat zullen ze snel erg veel stemmen verliezen en dit maar gauw vergeten.

Wheaten
Supporter
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Leeftijd: 110

Bericht door Wheaten »

er zijn een aantal Amerikaanse sites die ook in europa aan het starten zijn.

Zie ook de response van Gup, is veelbelovend.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer