Ik kan geen reacties en spots plaatsen
Moderator: Moderator Team
-
Re: Ik kan geen reacties en spots plaatsen
Ik heb:
<Server Type="Uploads" Server="textnews.kpn.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Geprobeerd maar ook weer zonder resultaat ik krijg steeds de melding: "Sleutel niet geldig voor gebruik is opgegeven status"
Wat bedoel je precies maar de laatste regel?
<Server Type="Uploads" Server="textnews.kpn.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Geprobeerd maar ook weer zonder resultaat ik krijg steeds de melding: "Sleutel niet geldig voor gebruik is opgegeven status"
Wat bedoel je precies maar de laatste regel?
ok - en als je news.kpn.nl gebruikt?
die melding krijg je ook bij reactie plaatsen toch?
die melding krijg je ook bij reactie plaatsen toch?
-
ik heb net news.kpn.nl geprobeerd maar dit werkt ook niet, en ja die melding krijg ik bij het plaatsen van een reactie
ik plaats even een oproep in KPN subforum of iemand reacties plaatsen werkend heeft met KPN abo
dit wordt als antwoord gegeven Hans door Dondersteen:
Hier onder de settings van mijn server instellingen xml, ik ben ook bij kpn,
en kan wel reactie,s lezen en spots ophalen, downloaden doe ik met grabit in samen werking met mijn payserver xs news.
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="text.nova.planet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="nova.planet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="text.nova.planet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Kpn heeft volgens mij 4 lijntjes maar ik gebruik er maar 3
Kun je eens checken?
Hier onder de settings van mijn server instellingen xml, ik ben ook bij kpn,
en kan wel reactie,s lezen en spots ophalen, downloaden doe ik met grabit in samen werking met mijn payserver xs news.
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="text.nova.planet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="nova.planet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="text.nova.planet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Kpn heeft volgens mij 4 lijntjes maar ik gebruik er maar 3
Kun je eens checken?
-
gerstr ik heb jou instellingen overgenomen, maar helaas krijg ik nog steeds dezelfde melding
en heb je gewoon spotnet op je lokale c schijf clean geinstalleerd Hans of heb je netwerk shares in gebruik?
-
gerstr hoe bedoel je clean geinstalleerd? Ik heb spotnet verwijderd dmv youruninstaller, en hoe kom ik er achter of ik netwerk shares ik gebruik heb
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Oud. Forumopschoning, alle topics waar 5 dagen of langer niet op gereageerd zijn gaan op slot.
, niet mee eens? Stuur mij een PB
.